Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CynthiaV schreef:Wendy schreef:@CynthiaV: sorry dat ik hier even inbreek, maar ken je de site http://www.zorgselect.nl al? Staan veel banen op in jouw sector in Overijssel en Gelderland![]()
Wendy schreef:De reden dat ik inbrak is omdat ik zelf werk bij een instelling die wellicht interessant voor jou zou kunnen zijn. En wij plaatsen dus onze vacatures bijna altijd sowieso op die site. Zelf ben ik ook op die manier aan mijn huidige en vorige baan gekomen.
Wat ik me dan wel afvraag is waarom je dan niet uitgenodigd wordt? Je hebt vast al wel eens naar je brieven en cv gekeken toch?
CynthiaV schreef:Volgens mij is het grootste probleem dat mijn laatste baan buiten de zorg lag, ik heb dus eigenlijk geen recente ervaring.
Daarom probeer ik nu om via flexbureau's aan de slag te komen zodat ik toch ervaring op doe. Maar ik moet ook zeggen dat ik wel schrik van de hoeveelheid mensen die reageren op een vacature, ik heb al een reactie gekregen dat er 700 mensen gereageerd hadden.
Amanda_T schreef:Ik heb net telefoontje gekregen dat ik afgewezen ben..Via het uitzendbureau kreeg ik wel te horen dat ze het gesprek als erg prettig hadden ervaren, dat ze me een pittige damen vonden, die wel wist van aanpakken, maar dat ik wel meer in mijn mars had. Met het gevolg dat ze zich erg afvroegen of ik over bijv. een jaar in deze functie nog wel gelukkig zou zijn...Het is en blijft het invoeren van facturen en telefoontjes aannemen..De anderen pasten net ook wat beter binnen het profiel, dus gaan ze met hun door binnen de selectieronde..
Ik kan me goed vinden in hun wijze van denken, het enige poedersuiker is gewoon, ik weet dat ik meer in mijn mars heb..Maar zie maar eens ergens binnen te komen bij een bedrijf voor zo een functie, met de werkervaring en de opleiding die ik heb gevolgd...Dat is gewoon vrijwel onmogelijk.....
Kiim schreef:Grr dilemma dilemma, zo ben je 4 maanden aan het solliciteren en willen ze je nergens.. Zo kun je opeens kiezen.
Ben al aangenomen in schaijk, mensen met het syndroom van Korsakov. Super doelgroep die perfect bij mij past alleen is oproepkracht.. Heb in april al 10 inwerkdiensten staan en voor mei al 3 gewone diensten.. dus kan waarschijnlijk wel veel werken.
Nou belde ze vandaag dat ik ook aangenomen ben in eersel, oudere clienten met een verstandelijke beperking (en vaak dementie).. Lijkt me niet zo leuk als het 1e maar wel voor 28 uur tot januari dus wat meer zekerheid.
Wat een (*&^@# beslissing zeg