Ik heb me echt al bij heel veel kamers ingeschreven via sshu, maar nog nergens reactie op gehad, echt jammer
astriidj
Geplaatst: 29-07-10 23:09
Kamer viel een beetje tegen helaas...
Targaryen
Geplaatst: 30-07-10 11:33
Dat gedoe met kamers heb ik gelukkig niet! Kan voorlopig lekker thuis blijven wonen Rotterdam is nou ook niet bepaald de eerste stad waar ik graag naartoe zou willen verhuizen haha...
Succes iedereen die wel nog naar een kamer op zoek is!
Ik heb gisteren m'n aanvraag studenten OV-chipkaart gehad dus nu even aan het invullen en zo op de post doen!
Mooi zo, want zonder OV-kaart is het bijna geen doen.
Jammer van de kamer astriidj, heb je alweer een andere gezien of nog niet?
Mijn inschrijving is nu ook helemaal in orde, studielink geeft eindelijk aan dat ik ben ingeschreven. Nu is het wachten op m'n collegekaart!
astriidj
Geplaatst: 30-07-10 16:22
Ik ben nog steeds niet helemaal ingeschreven
Heb nog geen andere kamer op het oog, maar wil ook een eigen keuken en eigen badkamer dus dat maakt t extra lastig. Misschien moet ik toch maar op zoek naar iets wat je met z'n 2e of 3e deelt
Hoihoi, ook maar weer eens een berichtje van mijn kant Ik mocht heel plotseling met Pim en zn broertje en ouders mee op vakantie voor 3 weken naar Bretagne, dus vandaar dat jullie niks van me gehoord hebben... Het bevalt hier erg goed, al mis ik de zon soms wel een beetje... Ach ja, ik ben iig lekker op vakantie Mijn ouders zijn thuis nu voor mij naar kamers aan het zoeken in Maastricht, dus dat is ook erg fijn!
Hoe is het verder met de thuisblijvers? Heb ik nog leuke verhalen/roddels gemist?
Joonsel
Geplaatst: 01-08-10 17:15
Hier schijnt de zon ook niet echt hoor
Wel ideaal dat je ouders naar kamers aan het zoeken zijn
Margit welcome back!
marle_sheila
Geplaatst: 01-08-10 18:16
Worden jullie ook zo gek van het zoeken naar kamers? Ik ben nu serieus op ALLES wat ik tegenkom aan het reageren . Wordt er echt een beetje boos van
Ik leef met de kamerzoekenden mee, kan me voorstellen dat het een helse klus is!
Ik ben zooooooooo dom ! Ik zat maar te wachten en te wachten tot er een brief binnen zou komen over de betaling van het collegegeld, kijk ik net op Studielink, zie ik dat ik de machtiging zelf moet afdrukken, ondertekenen en opsturen. Morgen maar even op de bus doen dus! Ben blij dat ik er nog voor m'n vakantie achter ben gekomen (ga woensdag weg) anders was straks m'n hele loting voor niks geweest
Ik wordt ook gek naar het zoeken van een kamer. Hoop dat ik nog een kamer kan vinden voordat ik op vakantie ga. Sta ingeschreven bij kamernet en kamerburo.
En ik snap dr niks van, mijn toelaatbaarheid is nog steeds niet bepaald. Ik heb 24 juni een mailtje gekregen met de gegevens die ze nog moesten hebben, maar die heb ik inmiddels allang opgestuurd
Pff kamer zoeken lijkt me ook vreselijk. Sterkte iedereen
Met het betalen hier lukt het ook nog niet zo. Bij mij zou dat via machtiging gaan en heb de gegevens vorige week ook ingevuld enzo. Maar nou kreeg ik toch weer een mail dat ik het collegegeld nog niet betaald heb en dus nog niet definitief ingeschreven sta, beetje vaag