Wij moesten zo hard lachen om die hond. Uiteindelijk heb ik zijn hoofd schuin gedraaid en kon hij hem terug trekken. Arm ding.
Miriam91
Geplaatst: 13-06-10 22:56
Hoi! Net terug van Barcelona. Het was echt geweldig Lekker bruin geworden. Wat een naar nieuws Chris! Ik denk dat de klap komt bij de uitslag, toch raar als ze dat opeens niet met haar vader kan meemaken. Ik weet niet hoelaat ik donderdag gebeld wordt. Bij ons worden alleen gezakten gebeld. Misschien dat ik de mentor nog even mail om te vragen of dat ook anders kan. Anders is het al helemaal zenuwslopend. Ik ga denk ik keihard huilen als ik gezakt ben en heel erg trillen als ik geslaagd ben
Eeeuh het was gezellig en poedersuiker en vermoeiend en alcoholrijk en zonnig en regenachtig en bewolkt en dansen en Nederlands en Engels en gezeur en gedoe en lachen en huilen en knuffelen en feesten en slapen en zonnen en bakken en shotjes en proppers en ouwehoeren tegelijk en vooral niet wat ik had verwacht.
Vier haha! Maar is een lang verhaal.. Geen zin om openbaar over iemand te gaan lopen banketstaaf en bovendien is er al genoeg over gepraat door de rest.
Dobby91
Geplaatst: 13-06-10 23:34
Oh haha. Ik was net zo benieuwd Wel opgelost allemaal?