Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noekje schreef:Hahah!
Hadden jullie de opgaven goed, van de conjunctuurklok en griekenland? - niet antwoorden, maar hoe ging die?
Phylos schreef:Lucifer123 schreef:Zo eco ging wel goed, denk ik.
Duits ging mwaa ik vond het geen interessante teksten en het was zoooo koud dat ik me niet goed kon concentreren.
Dat belastbare inkomen wist ik ook niet
moet je de antwoorden checken! Die berekening is vaag!
AnoukvW schreef:Oh trouwens...
Mn biologieleraar was vandaag op school!
Ging hem vragen wat hij van het examen vond, en hij vond het veelste moeilijk en vond wel dat de norm een stuk hoger mocht liggen dan 1!
Altijd fijn als leraren dat ook vinden!
Normaal is hij altijd heel streng en vind die dat alle normen omlaag moeten! Dus dit is al heel wat!
Cherellee_ schreef:Vraagje over vraag 22 van economie:Spoiler:
Een maatregel die de overheid kan nemen om op korte termijn het overheidsinkomen te vergroten, maar hiervoor op lange termijn schadelijk kan zijn. Kan dat ook het verkopen van obligaties zijn? Ze hebben dan snel geld en als ze terug moeten betalen gaan ze weer opnieuw lenen wat zorgt voor meer en meer rente en dat is dus op lange termijn niet goed voor het overheidsinkomen. Kan dat een goed antwoord zijn of zit ik er heel erg naast?
Cherellee_ schreef:Vraagje over vraag 22 van economie:Spoiler:
Een maatregel die de overheid kan nemen om op korte termijn het overheidsinkomen te vergroten, maar hiervoor op lange termijn schadelijk kan zijn. Kan dat ook het verkopen van obligaties zijn? Ze hebben dan snel geld en als ze terug moeten betalen gaan ze weer opnieuw lenen wat zorgt voor meer en meer rente en dat is dus op lange termijn niet goed voor het overheidsinkomen. Kan dat een goed antwoord zijn of zit ik er heel erg naast?
Phylos schreef:AnoukvW schreef:Oh trouwens...
Mn biologieleraar was vandaag op school!
Ging hem vragen wat hij van het examen vond, en hij vond het veelste moeilijk en vond wel dat de norm een stuk hoger mocht liggen dan 1!
Altijd fijn als leraren dat ook vinden!
Normaal is hij altijd heel streng en vind die dat alle normen omlaag moeten! Dus dit is al heel wat!
van het bio examen?
Daar was die van mij ook zo over te spreken *not*
Hij was gewoon boos joh! Hij vond het een prut examen. Duidelijk weer een gevalletje van eerst een antwoord bedenken en daar een vraag bijzoeken. Daardoor komen vraag en antwoord samen niet overeen, maar los kloppen ze wel zeg maar.
Hij vond het minstens een norm van 2 waard. Hij was er absoluut niet over te spreken en vertelde dat het door het hele land (en dus ook bij ons) zeer slecht gemaakt was
Vooral de opgaven over dat hart schijnen in het echt helemaal niet te kunnen/kloppen ofzo dat ving ik op
Lucifer123 schreef:En die met dat model heb ik helemaal verkeerd gedaan, veel te ingewikkeld.
Ik dacht nog, dit is noooit maar 2 punten waard