Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik kan het gewoon niet.

Er is ontzettend veel gezeur geweest over mijn profielwerkstuk en over de hele gang van zaken. Ik had een 7 gekregen waar ik het niet mee eens was gezien 90% van de mensen boven de 8 had en ik had niet het gevoel dat mijn pws zoveel slechter was. Toen werd het opgehoogd naar een 7,3, maarja beetje nutteloos gezien ik van de havo kom en dat dus het enige cijfer is op de plek van combinatiecijfer. Wordt dus alsnog een 7. Maar met cijfers ondertekenen stond er een 8, dus ik heb gelijk mijn handtekening gezet
In de vakantie kopie van cijferlijst toegestuurd gekregen en daar stond ook een 8. Tsjaa jammer voor de school, maar dan moeten ze maar zorgvuldig de cijfers invullen. Ben dus erg benieuwd wat er op m'n diploma staat

); maar hij zit daar voor z'n werk. Yannicke schreef:Ik heb het overleefd.Vond het lastig om er echt structuur in aan te brengen, maar denk wel dat het een voldoende is. Ik heb een literary option gepakt, die over regret.
Miriam91 schreef:Ik heb getekend voor een officieel document dus neem aan dat ze dat niet meer mogen veranderen.
Hoop ik

Morgen ook weer van 08:15 t/m 15:10 economie examentraining.
Is meer dan in de hele vakantie
__Martine__ schreef:Lijkt me best fijn zo'n examentraining.
Ik ben vandaag gewoon naar school geweest en heb gewoon 'les' gehad. Verschrikkelijk! De verwarming was kapot, dus het was echt freezing! Morgen bekijken ze het maar, ik blijf lekker in mijn warme huisje achter mijn leerboeken.