[HK] VWO eindexamen 2010 III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 III

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 09:45

Oh jeeee. Donderdag de cito luistertoets Duits voor 20% SE en ik heb misschien een oorontsteking. :7 Vorige keer tijdens de cito luistertoets Engels had ik bronchitis. Dit kan geen toeval zijn. :')

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 09:45

Goed bezig. :') Nee je moet jezelf toch ook even de tijd gunnen om rustig wakker te worden. :)

Ik heb een bijrijdpaardje voor normaal gesproken 4x in de week, maar door omstandigheden (de eigenaresse is net bevallen etc.) ben ik nu nog even degene die het meeste voor hem zorgt.. In combinatie met nog 3x per week voetballen is het wel wel echt even bikkelen.. :') Maar school gaat zowiezo voor, dus ik kijk gewoon wanneer ik tijd heb. Eigenlijk lukt het me nu nog wel om het allemaal te doen, maar dat zal de komende weken wel anders worden denk ik. We zullen zien. :)

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 09:46

Jeetje fijn := Jouw lichaam haat luistertoetsen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 09:46

FantasyB schreef:
Goedemorgen meiden! Ik ben nu bijna een uur wakker en wat heb ik gedaan? Drinken, eten en bokken. Juist ja :P straks maar eens aan literatuur.
Hoe doen jullie het eigenlijk met de ponypaarden nu jullie middenin de examens zitten? Ik heb het geluk dat ik Fan deel met mijn moeder (die er overigens niet op rijdt maar hem als levensgrote knuffel beschouwt), dus die is daar nu veel te vinden en als het me lukt ga ik mee.

:))

Ik heb zelf geen ponypaard helaas. Maar lijkt me juist heerlijk om af en toe lekker ontspannen ritje te maken tijdens het stressen voor je examens.. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 09:47

R_obin schreef:
Jeetje fijn := Jouw lichaam haat luistertoetsen :')

Echt he. :')

Zo maar eens richting dokter. Héérlijk gepland: heb vandaag twee uur les, en precies tussen die twee uur heb ik de afspraak. En aangezien het heen en weer fietsen voor mij net zo lang duurt als een lesuur, ben ik lekker vrij vandaag. :D

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 09:48

Oh wat jammer dat je nu vrij hebt..... O:) Beterschap :(:)

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 09:57

Ja heel jammer :P
Ik ga zodra ik tijd heb lekker rijden inderdaad. Even hoofd leeg maken. Was vrijdagmiddag ook gelijk een buitenrit gaan maken in de polder, arme Fan wist niet wat hem overkwam :P

Irritant Nueve, misschien mag je het dan een andere keer maken. Dat zou echt errug zijn.....

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 10:16

Pff goedemorgen dames!

Ik poog natuurkunde te leren maar ik kom amper door de stof heen.. Oepsie! Moet nog best wel veel doen, maargoed, ik moet minimaal een 4.5 halen, dan sta ik nog een 6.. O:)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 10:34

Môgge!

PWS heb ik gisteren niet afgekregen (gek hè? :o? ) dus heb vandaag maar ff vrij genomen. Heerlijk als je ouders een weekend in het buitenland zitten :Y)

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 10:43

IK HEB ME NET INGESCHREVEN BIJ DE VU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik voel me gelukkig, ik word een echte student :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 11:09

Welke studie? :D My bad als je dat al verteld hebt. Wel leuk zeg! Wordt je uni-genootje van mijn zus, haha.

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 11:18

communicatiewetenschappen :D

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 11:44

Leuk! Interessante studie lijkt het me ook :j Ik heb echt véél studies waarvan ik denk: heee dat lijkt me ook wel iets! :D
Hihi

Nog 1,5 hoofdstuk ongeveer, en ik heb nog 2 uur :j

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:07

Hallo zeg. Ben ik gisteravond niet meer teruggekomen moet ik 6! pagina's bijlezen :oo
ff topic doorlezen en toch nog maar wat reacties geven :P

Wij hebben 2 examenklassen vwo en ook nog 2 havo, dus zit zo rond de 100 leerlingen denk ik?

Ik heb in de 1e 2 jaar gymnasium gedaan (nee geen aparte gymnasium school). In de 4e moesten de mensen die het nog hadden kiezen tussen latijn of grieks (of allebei natuurlijk, maar dan is er 1 bijvak).

Ook hier zijn de examens in de gymzaal, en worden de ramen waarschijnlijk weer afgeplakt met vuilniszakken.

Mijn proefwerkweek zit er bijna op en heb daarna nog 4 weken soort van 'examentraining' (verplicht). En ik heb 3 weken meivakantie en de examens beginnen meteen daarna dus dan kan ik helemaal niks meer vragen op school := Laagste gemiddelde is een 5,7 voor Engels. Bij mij tellen de cijfers van de 4e voor 15% mee, de 5e voor 25% en de 6e voor 60%.

Oeh leuk Nathalie! :D

lieziej schreef:
Hebben jullie bij pulsar ook zo'n klein hoofdstukje er los bij gekregen? Hoofdstuk 21 of zo?

Ja die heb ik ook. Maar onze leraar heeft die niet dus dat schiet lekker op :+
Heb je inmiddels wel al je PWS af?

Zo ik ben weer helemaal bij :D

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:05

FantasyB schreef:
communicatiewetenschappen :D

Oeh leuk, hartstikke fijn dat je hebt ingeschreven. Echt een chill gevoel om zeker te weten wat je gaat doen..
Ik ga maar 's verder met AK en ECO..

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:21

Succes iedereen met leren! :wave:

Ik had trouwens een vraagje, gewoon nieuwsgierigheid :o
Blijven jullie gewoon werken voor en tijdens de toetsweek? Dus je bijbaantje bedoel ik.
Zelf vind ik het niet nodig om te stoppen met werken, ik pas eigenlijk alleen maar op en dat is vooral 's avonds.
Ik neem dan me boeken mee en leer daar juist beter, want die mensen hebben geen TV, alleen een laptop :+

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:26

Ik heb geen bijbaantje :+

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:27

Ik heb ook geen bijbaantje.. :') Maar bijvoorbeeld oppassen kan je idd best wel blijven doen, want als de kinderen op bed liggen is het juist lekker rustig om te leren. :)

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:32

Ja precies, dat dacht ik ook :j
Had het er toevallig vandaag op school over en de meeste mensen die vragen vrij, maar goed, de meesten uit mijn klas werken in de tuin of bij de AH dus dan is het een ander verhaal :j

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:36

Nueve schreef:
Oh jeeee. Donderdag de cito luistertoets Duits voor 20% SE en ik heb misschien een oorontsteking. :7 Vorige keer tijdens de cito luistertoets Engels had ik bronchitis. Dit kan geen toeval zijn. :')

Goed voorteken :')

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:55

Ik blijf gewoon werken met mn toetsweek. :) (Ik werk op zaterdag van 2 tot 9) Vind het niet nodig om vrij te nemen. Ik rij nu ook nog 5 á 6 dagen in de week paard (waarvan ik op 2 dagen 2 paarden doe) Is tot nu toe meestal prima te doen.

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:56

Nouja, als je het nog redt dan is het prima toch? :)

Peperkroket

AnnaaX schreef:

Blijven jullie gewoon werken voor en tijdens de toetsweek? Dus je bijbaantje bedoel ik.
Zelf vind ik het niet nodig om te stoppen met werken, ik pas eigenlijk alleen maar op en dat is vooral 's avonds.
Ik neem dan me boeken mee en leer daar juist beter, want die mensen hebben geen TV, alleen een laptop :+

Ik blijf wel werken, maar wel maar één keer in de week het liefst.. ipv twee. En daar wordt prima rekening mee gehouden :)

NieneWiep

AnnaaX schreef:

Ik blijf gewoon werken. Ik werk elke vrijdag avond 18-21:30 en zaterdag 8:30-17:30. Zie het meer als ontspanning eigenlijk, even iets heel anders doen.

En ik heb het geld nodig, haha.

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:59

Ik blijf in principe ook gewoon werken. Ik pas op woensdag op van 6 tot 11. Dat is natuurlijk prima te doen want je kan ondertussen gewoon leren. Verder werk ik op zaterdag van 8 tot half 6 op een manege. Is voor mij ook alleen maar ontspanning.. Hier is het geld ook nodig.. :+

Krijg trouwens morgen mijn economie cijfer terug! Ben zo benieuwd!