Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FantasyB schreef:Goedemorgen meiden! Ik ben nu bijna een uur wakker en wat heb ik gedaan? Drinken, eten en bokken. Juist jastraks maar eens aan literatuur.
Hoe doen jullie het eigenlijk met de ponypaarden nu jullie middenin de examens zitten? Ik heb het geluk dat ik Fan deel met mijn moeder (die er overigens niet op rijdt maar hem als levensgrote knuffel beschouwt), dus die is daar nu veel te vinden en als het me lukt ga ik mee.
R_obin schreef:Jeetje fijnJouw lichaam haat luistertoetsen
lieziej schreef:Hebben jullie bij pulsar ook zo'n klein hoofdstukje er los bij gekregen? Hoofdstuk 21 of zo?
AnnaaX schreef:Succes iedereen met leren!
Ik had trouwens een vraagje, gewoon nieuwsgierigheid
Blijven jullie gewoon werken voor en tijdens de toetsweek? Dus je bijbaantje bedoel ik.
Zelf vind ik het niet nodig om te stoppen met werken, ik pas eigenlijk alleen maar op en dat is vooral 's avonds.
Ik neem dan me boeken mee en leer daar juist beter, want die mensen hebben geen TV, alleen een laptop
AnnaaX schreef:Succes iedereen met leren!
Ik had trouwens een vraagje, gewoon nieuwsgierigheid
Blijven jullie gewoon werken voor en tijdens de toetsweek? Dus je bijbaantje bedoel ik.
Zelf vind ik het niet nodig om te stoppen met werken, ik pas eigenlijk alleen maar op en dat is vooral 's avonds.
Ik neem dan me boeken mee en leer daar juist beter, want die mensen hebben geen TV, alleen een laptop