Je mag de paarden rijden, ik reed er ongeveer 2 per dag en soms in/uit stappen. Verder was er in mijn voorstage een paard dat beleerd moest worden, en daar heb ik ook veel bij mogen helpen.
Paard kan ook mee, maar heeft dan geen weidegang.
Vind het er erg gezellig, en ook leerzaam. Maar ik kende de mensen daar al dus ik weet niet zeker of ' vreemden' ook meteen mogen alles mogen!

Ik neem mijn paard op dinsdag voor 1 dag mee, omdat zij mij ook training geeft.
Verder zitten hier in de buurt nog wel wat leuke bedrijven!
Als iemand interesse heeft (dus in de buurt van gelderland) dan kan ik wel een bericht sturen met de adressen.
annelinnie; Staat op de site van deurne, tussen de stage bedrijven! En als het goed is heb je daar op de kennismakingsdag wel wat over gehoord
. Had er wel tv en internet, dus dat was wel handig.
) en in de avond eet je bij de eigenaar van het bedrijf: zijn vrouw maakt echt overheerlijk avondeten! Haha, begin nu alweer spontaan te watertanden.
, erg handig, op welk bedrijf dan ook, haha
stagieres rondliepen. Ja, inderdaad, er lopen stagieres rond, maar van een heel ander caliber dan een Deurne student. Deze stage deed ik echter voor de Stoas (HBO traject; 4e en 5e jaar sta je ingeschreven bij de Stoas), dus heb me niks aangetrokken van het advies van Deurne en ben er gewoon gaan stagelopen (en ben achteraf heeeeeeel blij deze keuze te hebben gemaakt). De bedrijfsleider van dit bedrijf is Marcel Cournotte, welke ook docent is geweest op het Stoas en bijna elke BS uit zijn hoofd weet
. Erg handig dus wanneer je als stoas-student daar komt en onder je stage tijd ook nog eens een aantal BS'en moet voltooien.