VWO eindexamenkandidaten 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 12:20

NieneWiep schreef:
Jeeeeej, klaar. :D Nederlands was niet zo moeilijk, sollicitatie brief dus kon de helft al uit mn hoofd leren. :D

Dat is mooi :D
Ik schrijf bij Nederlands ook liever iets (brief/betoog ofzo) want dat kun je inderdaad al voorbereiden :j

NieneWiep

Re: VWO eindexamenkandidaten 2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-09 12:21

Ja, dat is altijd wel makkelijk. :j

Ik vond het wel een mooie brief geworden, zou hem best op willen sturen naar het bedrijf en kijken hoe ze reageren. :')

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 14:12

xFioon schreef:
Mm nja gelukkig kun je natuurkunde herkansen! Waar gaat het over? :)

Natuurkunde gaat over paraboolbaan, kromlijnige beweging, gasdruk, vloeistofdruk en warmte :Z

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 15:30

Na een weekje weg te zijn geweest en het druk te hebben gehad met mijn toetsweek, kom ik ook weer eens langs hier.
Heb een hoop bij te lezen zo te zien haha!
Wel zag ik dat veel van jullie toetsweek hebben gehad, hoe zijn jullie toetsweken gegaan? :)
Die van mij is op zich wel goed gegaan voor mijn gevoel, nou nog hopen dat mijn cijfers ook goed zijn!

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 15:37

Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar! Nederlands ging goed, ik moest gelukkig een betoog schrijven :) Ik was supersnel klaar en toen heb ik nog een paar uurtjes aan PWS gewerkt en nu lekker klaaar :)

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 15:51

Fijn dat je Nederlands goed is gegaan en hoe zijn de rest van je toetsen gegaan?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 15:53

Klaaar met toetsweek! :D :D :D

moest ook een betoog schrijven voor nederlands, had liever beschouwing gehad...

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 15:54

Wat gaan jullie elke keer weer snel zeg!
@lieziej, mooi resultaat voor een toets waar je niet wist waar het eigenlijk over ging, mooi gedaan!

Hoeveel uur hebben de mensen die PWS rond jan/febr. in moeten leveren er al aangewerkt? Hier gaat het allemaal een beetje in een laag tempo. .

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 15:56

Bij ons gaat het ook echt heel langzaam en je moet echt overal zelf achteraan. Het is zelfs zo erg dat ik nog moet beginnen. Maar heb me voorgenomen om dat volgende week ook echt te gaan doen. Het scheelt wel dat we het onderwerp al hebben.
Hebben jullie trouwens al je literatuur mondeling gehad voor NL? Want lees dat een aantal van jullie een betoog hebben gehad deze toetsweek.

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:05

Nee mondeling over gelezen boeken komt bij ons pas in periode 3.
We hebben pas deze week een boekje gekregen over wat het PWS precies moet inhouden, mooi op tijd zeg maar. Ow is bij ons ook nog niet helemaal duidelijk omdat de lerares het er niet zo mee eens was. . Nu eindelijk weekend! Vanavond met m'n vriend praten, ziet er niet zo goed uit voor onze relatie.. het loopt allemaal niet meer zo :(:) Gelukkig zondag m'n verjaardag vieren dus toch nog een leuk weekend! :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:10

ik moet komende weken mn experiment gaan doen voor mn pws,
maar heb 5 jongens nodig van onder de 20, 5 meisjes van onder de 20 en 5 vrouwen boven de 20 en 5 mannen boven de 20, maar waar ga ik die vandaan halen...
test duurt ongeveer een kwartier ofzo, dus denk niet dat veel mensen daarop zitten te wachten, heb al 2 meiden van onder de 20, die andere 3 doe ik van de week wel ff op school of stal, daar kan ik wel genoeg mensen voor vinden, maar voor die andere....?

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:11

Wat heerlijk dat die toetsweek voorbij is! :D
Nu de cijfers nog. :+

xFioon

ja ik wil die cijfers nooit terug :+

Isabelliej

Oh nou ik heb nog geen eens zo´n boekje gehad! Maar ben ik tenminste niet de enige die er nog mee moet beginnen haha. Want hier op bokt is haast iedereen al begonnen volgens mij!
Dat zijn altijd vervelende dingen, hopen dat jullie het nog uit kunnen praten, in ieder geval sterkte ermee :(:)
Verjaardag vieren is idd altijd leuk haha, wanneer was je jarig? Ik heb vorig weekend ook mijn verjaardag gevierd. :)

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:15

Ik ben nog niet jarig geweest haha, a/s woensdag wordt ik 18!!
Denk dat er weinig uit te praten valt, mijn gevoel is over en bij hem juist helemaal niet. Mijn keus zeg maar al een soort van gemaakt en wil ook geen poging tot meer doen, werkt toch niet meer.. Alleen nu moet ik dat hem nog even vertellen -O-

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:22

Oh echt leuk, ga je ook beginnen met rijlessen?
Ik heb vorige week mijn eerste rijles gehad, ik vond het erg leuk om te doen. Mijn volgende les is alleen op vrijdag de dertiende, dus dat vraagt om moeilijkheden haha :+

Als het gevoel er niet meer is dan werkt het inderdaad gewoon niet meer, maar wel des te moeilijker om het tegen je vriend te zeggen omdat hij jou nog wel steeds leuk vind. Succes vanavond!

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:23

xFioon schreef:

Wie weet vallen je cijfers toch wel mee :)

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:37

Lekker om klaar te zijn hè :D mooie cijfers al zeg!
Ik heb deze week niet alles kunnen bijlezen hoor, drukke toetsweek :o

Nu wachten op de cijfers..

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:47

Bij mij ging nederlands vandaag echt ronduit slecht! Het ging over allemaal literaire stromingen zoals dadaïsme en naturalisme en ik interesseer me totaaaal niet in dat :P Ik had netjes alle tekst doorgelezen, maar niks bleef in mn hoofd zitten, dus ik heb 1 groot l*l verhaal neergekalkt :')
Gelukkig was ik niet de enige, behalve mn vriend klaagde iedereen over de toets :)

Hè balen shakie! (sorry weet je naam niet meer :o ) Maarja... je kan dan beter eerlijk zijn tegen je vriend dan dat je zelf doorgaat met de relatie en geen fijn gevoel erbij hebt... :(:)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:59

Isabelliej schreef:
xFioon schreef:

Wie weet vallen je cijfers toch wel mee :)

nou alleen sk ging slecht voor mijn gevoel, maar kan nooit voor al die andere toetsen een goed cijfer hebben denk ik dan... :P

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 17:22

Isabelliej schreef:
Fijn dat je Nederlands goed is gegaan en hoe zijn de rest van je toetsen gegaan?

Wiskunde een 7.4 :):) en frans ging wel okee denk ik..

Ik heb ook mn mondeling over gelezen boeken pas aan het eind van het jaar volgens mij.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 18:09

Voor mijn schoolexamen van Geschiedenis over China had ik een 7,2 dus ben blij :D

Vanavond nog hard aan mijn PWS werken want er moet echt wat meer op papier komen!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 18:30

sHaKiEjLaVeR schreef:
Wat gaan jullie elke keer weer snel zeg!
@lieziej, mooi resultaat voor een toets waar je niet wist waar het eigenlijk over ging, mooi gedaan!

Hoeveel uur hebben de mensen die PWS rond jan/febr. in moeten leveren er al aangewerkt? Hier gaat het allemaal een beetje in een laag tempo. .

"25 uur" O:) (waarvan ik 15 uur mocht opschrijven voor de PWS week :+ )

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 18:45

@xfioon: Dat heb ik nou ook, alleen M&O ging voor mijn gevoel echt slecht, maar kan me echt niet voorstellen dat ik voor de rest alles voldoende heb. Helaas zijn de leraren bij mij dit keer niet zo snel met nakijken en heb ik alleen nog maar Duits terug.
@chrisjee: Netjes :) Ik heb mijn mondeling deze periode al gehad. Ik vond het wel goed te doen, als je de boeken heb gelezen is het volgens mij niet zo moeilijk!
@Josien: Netjes, china is best wel een lastig onderwerp. Ik moet mijn Geschiedenis nog terug krijgen, was echt lastig. Ik dacht eerlijk gezegd echt dat ik een onvoldoende zou hebben, maar die man had tegen mij gezegd dat het sowieso voldoende is, weet alleen niet hoe hoog. Dus daar was ik echt blij mee :)

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 18:49

Ik waai even voorbij, ben dit weekend weg dus kom me daarna wel weer melden :D