ladylay schreef:miccamaaike schreef:Volgens mij heb ik al gereageerd waar ik mee weg geweest ben (met Rotary dus) en dat was echt super! je moet alleen wel een club in NL vinden die je uit wil zenden.
Topsy, als je echt zo twijfelt en liever niet wilt, doe het dan niet. Niks is frustrerender dan een ongemotiveerd gastkind in je huis te hebben.. Zo'n jaar gaat niet vanzelf en alhoewel het een super ervaring is, moet je er wel voor werken! Als jij niet voor de volle 100% voor die uitwisseling wilt gaan, dan zou ik overwegen om af te haken. Toen je je aanmeldde, had je toen ook al twijfels?
Rotary...dat is net zoiets als the Lions Club, zitten je ouders daarbij ?
Ja geloof dat dat wel vergelijkbaar is. Rotary in de VS is overigens heel anders dan de rotary hier.
Mijn vader is idd lid van een rotaryclub, maar dat is geen voorwaarde voor uitzending. Mijn beste vriendin is een jaar naar Zuid-Afrika geweest en haar ouders zijn ook niet lid. Heb het eigenlijk aan rotary te danken dat we zo goed bevriend zijn geworden, wij hadden namelijk een Canadese in huis en daar was zij goed mee bevriend, zo hebben we elkaar leren kennen
Het was superleuk om alle uitgaande studenten te leren kennen en we hebben ons vooral 's avonds prima vermaakt in de bar hahaha
Maar het is ook vooral heel erg nuttig geweest... YFU is een bekende uitwisselingsorganisatie wereldwijd, maar vrij klein hier in Nederland
Er gaat dit jaar een groep van 44 mensen vanuit Nederland op uitwisseling, weet even niet meer precies hoeveel daarvan naar Amerika gaan maar denk iets minder dan de helft

maargoed ik vind hem leuk geworden

Hopen dat jullie het opgelost krijgen