Na bijna een half jaar geen nachten te hebben gedraaid,(behalve vorige week 1 nachtje) ben ik nu begonnen aan nacht 1/3
En het is heel erg stil
Blacky94
Geplaatst: 11-08-21 01:13
Stille meelezer, hier op 2/4. Tot nu toe gelukkig redelijk rustig, rustiger dan gister iig. Of althans, scheelt nu ook wel dat ik de pt ken en er niet nog midden in de nacht een nieuw infuus geprikt moet worden bij iemand die niet te prikken is nu hopen dat t zo blijft
Hier 2/4 Heel druk begin, flink onrust bij een cliënt. Nu is de rust wedergekeerd. Collega is jarig, dus hebben al taart gehad.
Ik ben overigens erg moe. Heb niet zo best geslapen gisteren. Moest uit mijn dienst ook eerst een MRI scan laten maken en na 4 uurtjes slapen werd ik wakker en kon niet meer in slaap vallen. Deze nacht maar zien te overleven en hopen dat het me morgen beter lukt qua slapen.
Lotus83
Geplaatst: 11-08-21 04:40
smurffie schreef:
Hier 6/6, ben er wel klaar mee stiekem
Zo, dat is pittig Logisch dat je er klaar mee bent
Poh smurffie, kan ik idd heel goed voorstellen! Ik vind 4 al genoeg, 6 lijkt me helemaal drama
Hier is het ook rustig *klopt af*. Maar we zijn onderbezet dus een deel van de afdeling is dicht. Dus heb ook minder patiënten dan normaal en ze zijn allemaal zelfstandig en stabiel. Verwacht eigenlijk alleen in de vroege ochtend nog een bel dus hoop vooral dat de nacht niet te lang duurt
Hier 3/4 Prima nachtje, rustig, maar genoeg te doen tussendoor. Voordeel aan met meerdere mensen zijn is dan toch dat je genoeg aanspraak hebt als het even rustig is.
Lotus83
Geplaatst: 12-08-21 03:45
Lotus83 schreef:
Weer zo'n nacht die stil is..
Paar bellen gehad en straks 1 controle rondje.
Maar duurt lang zo
En nog steeds heel erg stil. Zelf mensen die altijd wel 2x per nacht bellen hebben nog niet gebeld..
Controle rondje gedaan om 3 uur... iedereen is gewoon in diepe slaap.
Hier helemaal hetzelfde, al moet ik tot 7:15u Daarna ga ik boodschappen doen, lekker slapen en vanavond heerlijk de bbq aansteken met vriend en schoonouders.
Ik ben er ook echt klaar mee. Ben behoorlijk afgepeigerd nu. Maar heb wel heerlijk een week vrij nu. Echt aan toe. Gaan een paar daagjes naar de camping.
Hier nog een klein half uurtje. Ben het na 4 nachten ook wel behoorlijk zat Ben ook wel redelijk druk geweest vannacht dus ben blij als ik zo mijn bed in kan
1/1 Ziekte in de nacht dus ben ik van de laat naar de nacht gegaan. Kwam mij wel goed uit want nu kan ik morgen naar een concert Is om 16.00 in de middag, dus even slapen en dan daar naar toe, scheelt dat het op 2 minuten lopen van mijn huis is
Ik val elke keer kleine beetjes in slaap, net een bel want ging er een naar de wc. Duurt dan altijd weer even voor ik rustig lig. Maar er komt een eind aan deze diensten, vanaf oktober een nieuwe baan en ga ik weer regelmatig werken, ga dit toch echt niet missen