Voor de klant fijner, maar voor jezelf ook want je maakt iemand blij. En je verliest er niks op in principe dus dan is het helemaal simpel.
Er zijn gelukkig genoeg mensen die het enorm waarderen als ze net dat beetje extra begrip en service krijgen en vaak prijzen die je dan ook weer aan bij andere mensen, tevreden klanten en elkaar een beetje menselijk en vriendelijk behandelen en elkaar wat gunnen, maken het de moeite waard allemaal vind ik

Zeker als het nog nieuw is. Als een klant zich gewoon vriendelijk opstelt dan ben ik de beroerdste niet om ze niet met spullen te laten zitten die ze niet (meer) willen, heb wel van veel langer dan 2 weken teruggenomen ook

Bij klanten die minder vriendelijk of ronduit bot zijn vanaf contactmoment 1, ben ik wel strenger overigens. Gelukkig heb ik die zelden, maar elke paar jaar zit er wel 1 tussen die meteen op hoge poten iets van je wil eisen dat ik zonder problemen zelf had aangeboden als ik vriendelijk benaderd was, maar als het zo moet dan hoeft het van mij niet! Die krijgen het dan ook wel te horen dat ik daar niet van gediend ben en afhankelijk van de reactie die daar op volgt bekijk ik het wel weer verder wat we er mee doen

Ik trek wel de grens bij artikelen die niet courant meer zijn omdat ze uit het assortiment of veranderd zijn. Maar wat gewoon weer netjes terug de verkoop in kan dat is prima toch