Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dungen schreef:Stom dat er nog meer mensen last van hebben..Als mensen eens normaal tegen elkaar zouden doen (ook op de werkvloer) zou het zo veel schelen he.. Heb op het moment het gevoel alsof ik in de brugklas zit, gepest word door de hele klas en de meester ze op zit te 'naaien' tegen mij. Echt verschrikkelijk kinderachtig..
Amandavd schreef:Dungen schreef:Stom dat er nog meer mensen last van hebben..Als mensen eens normaal tegen elkaar zouden doen (ook op de werkvloer) zou het zo veel schelen he.. Heb op het moment het gevoel alsof ik in de brugklas zit, gepest word door de hele klas en de meester ze op zit te 'naaien' tegen mij. Echt verschrikkelijk kinderachtig..
Ja is bij mijn werk ook zo, wel stukken minder! Maar ik werk op een echte vrouwenplek, ma man, kunnen die roddelen en naar over elkaar zijn, en nep doen tegen elkaar. Verschrikkelijk.
Dungen schreef:Stom dat er nog meer mensen last van hebben..Als mensen eens normaal tegen elkaar zouden doen (ook op de werkvloer) zou het zo veel schelen he.. Heb op het moment het gevoel alsof ik in de brugklas zit, gepest word door de hele klas en de meester ze op zit te 'naaien' tegen mij. Echt verschrikkelijk kinderachtig..