Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Klassiek voorbeeld van; geen gun-factor en externe factoren. Route die gereden zou worden was niet beschikbaar (groot ongeluk), dus er moest ineens een andere route gereden worden. Hele smalle landweg, advies was 40km p/u (60 weg) wat ik ook aanhield. Het was zonnig, veel bomen, wegmarkering zodat de weg smaller leek en veel bochten. Dus ik vond 40 meer verantwoord dan 60. Geen achterliggers ook, dus qua doorstroming ook geen enkel probleem. Het is geen examen route (word nooit gebruikt) en puur een 'alternatief', maar ik heb eigenlijk van de .. 45 min ongeveer 40 minuten op die weg gereden (dus qua inzicht echt .. niks kunnen laten zien).
Daarna een stuk waar het 60 was (weg stuk breder) waar ik stabiel 63 heb gereden. Rotonde over en toen waren we alweer bij het CBR. Geen ingrepen gehad, geen 'stomme' fouten gemaakt. Heeft 'ie mij laten zakken op doorstroming (welke doorstroming?). Vervolgens heeft 'ie ook nog een ander verhaal staan afsteken wat niet klopt, maar door corona is het mijn woord tegen dat van hem; rijleraar mag niet mee met het examen. Omdat ik het niet eens was met zijn verhaal heb ik heel rustig wel mijn tegenwoord gedaan waarom ik de keuze had gemaakt advies snelheid aan te houden (want dat had ik bewust gedaan, met bovenstaande redenen). Werd ik afgekapt met 'Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken, je luistert toch niet'. Mijn rijleraar stond wel bij het 'eindgesprek' en die zei zelf op gegeven moment 'Joh, heb je nog wat positiefs te melden? Want ik heb géén positief geluid gehoord'.
Dus ja. Lang verhaal kort; Sloeg echt nergens op, ik in de stress (merk het nu al) en nu moet ik dus opnieuw die hele cirkel door.