Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

SuusJa schreef:@ AK dingen, maar als die platen tegen elkaar aan botsen, dan bewegen ze toch ook ergens van een andere plaat af? Of denk ik nu te ver door? :p
Dat hebben wij wel gehad maar niet veel tijd aan besteed. Ik denk ook niet dat je dat in een examen krijgt verder nog, want ik ben het in al die examens die ik gemaakt heb nergens tegen gekomen! Shannie schreef:Aux ja dat bedoelde ikDat hebben wij wel gehad maar niet veel tijd aan besteed. Ik denk ook niet dat je dat in een examen krijgt verder nog, want ik ben het in al die examens die ik gemaakt heb nergens tegen gekomen!
Tnx!
aux schreef:Oke, ik ben hier een examen aan t maken; vraag 1!
Geef de elektrononformule van..
Weet iemand wat een elektronenformule is?
Ik heb er echt nog nooit van gehoord..
Annelous schreef:moeten we dat edelgasconfiguratie ook kennen?? sk1,2
SplashIsLief schreef:SuusJa schreef:@ AK dingen, maar als die platen tegen elkaar aan botsen, dan bewegen ze toch ook ergens van een andere plaat af? Of denk ik nu te ver door? :p
Dat is afhankelijk van of die plaat aan de andere kant ook beweegt
*nee lekker duidelijk

SplashIsLief schreef:Pff ik ben blij dat ik geen natuurkunde en scheikunde heb
Narya schreef:SplashIsLief schreef:Pff ik ben blij dat ik geen natuurkunde en scheikunde heb
Aardrijkskunde is ook niet alles
Annelous schreef:@ isaatje dankje! ik heb er al aardig wat zoals: destilleren, filtreren,indampen, extraheren, bezinken, sublimeren, chromatograferen
Maar ik weet niet of ze dit allemaal zijn?
Trouwens een goede site gevonden die ook niets snappen van die scheidings methoden:
http://beeldbank.schooltv.nl/hi/index.j ... gsmethoden
aux ik heb ook scheikunde 1,2 maar ben dat nog nooit tegen gekomen, we hoeven van sk 1,2 ook lang niet alles te weten van die moleculen enz
) staan.. fury_berber schreef:ff een vraagje over bio, je hoeft structuur van planten niet te weten. Op http://www.bioplek.nl staat "Glucose wordt gemaakt bij de fotosynthese". Hoef je helemáál geen fotosynthese te weten?
en ik hoef maar een 4.5 voor een voldoende dus moet wel lukken..