Hoop dat je wat hoort maandag! Wel een goed gevoel bij?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.

Kiovili schreef:Ik reageer ook even..
Ben 2 jaar geleden met de opleiding begonnen, ben toen ik aan het eind van de eerste jaar gestopt. Er is in die periode heel veel gebeurd, zeer schokkend nieuws gekregen op medisch gebied, zelf geopereerd, wat dingen in het gezin, relatie over en dat alles in ongeveer 1 maand.. Ik zat toen echt tegen een dikke burn-out aan terwijl het super goed ging!
Ik heb toen besloten dat ik echt even rust voor mezelf nodig had en kon eigenlijk niet echt goed uitleggen waarom ik nou precies stopte..
Jullie voelen hem al aankomen maar nu heb ik natuurlijk enorme spijt en wil ik supergraag beginnen! Ik ga dit jaar ook weer solliciteren maar hebben jullie tips voor mij? Want ik ben echt bang dat ze nu overal zoiets hebben van ja jij hebt dus geen doorzettingsvermogen. Gelijk hebben ze dat ze dat denken in eerste instantie maar voor mij ging het op dat moment echt niet meer.
Misschien iemand die tips voor in de brief heeft? Of een voorbeeld? Zou ik er goed aan doen om in de brief te zetten dat ik de opleiding al eens begonnen ben of kan ik dat beter niet doen? Ik wil echt ZO graag, echt frustrerend! Ben nu dan ook begonnen aan HBO-V maar ik wil echt terug naar de OK..

had het niet verwacht. morgen ziekteleer wat een stress...

gehad. Wij hebben geen vakantie hoor. Ben nu 2 weken stage aan t lopen. 
ben er erg blij mee. Na deze 2 weken stage kost het toch wel weer wat moeite op te starten op school. Ik ga ook liever werken haha...
Bedankt alvast, zou me erg veel helpen