Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pluisje88 schreef:Nou ik weet niet hoe jij dan leert maar bij Spaans spreek ik juist super veel…
En dat woord had ik niet in Duolingo geleerd.
ik weet in ieder geval hoe ik mijn allergie moet uitleggen bij eten kopen. Dat is welprettig
.
_Mirjam schreef:Ik heb (zonder betaling) geen advertenties in de app, anders zou ik er allang mee gestopt zijn. Ik heb mijn eigen doel gezet om dit hele jaar in de diamantleague te blijven en dat is tot nu toe een paar keer erg lastig geweest, maar dus voor mij een goed doel. Ik mis de oude versie nog steeds, dat werkte voor mij echt veel beter qua leren.
.
hoewel ik vroeger wedstrijden heb gereden en spelletjes doen leuk vind. Voor het doen, het resultaat boeit me niks
als ik het voor mijn gevoel prettig heb gedaan is dat genoeg. Ik motiveer mezelf om dingen te leren voor mezelf. Niet om me te meten met anderen. Nooit gehad ook
En de "wedstrijden" wat een fanatisme pfff mensen het is maar een spel je leven hangt er niet van af 
zoekt films in het frans op en probeert die te verstaan. Dat lukt nog niet echt vanwege het rappe lastige frans maar hij is echt nu sinds de vakantie er vol opgestort.
Het gekke is alleen ik kan hem niet als vriend vinden of toevoegen 
_Mirjam schreef:Ik leer Duits en mis ook echt de uitleg erbij. Ik snap niks van die naamvallen die we in het Nederlands/Engels/Deens niet gebruiken.
Een andere taal leren trekt me niet, maar ik zit inmiddels op 196 dagen en vind het zonde om dat zomaar weg te gooien.

Frans houdt ik bij om wat praktische woorden te leren hier en daar. Spaans gaat langzaam maar gestaag verder.
maar ook ogenschijnlijke vreemde woorden die kennelijk voor de fin wel belangrijk zijn. Mogelijk ivm de saami cultuur. Tovenaar is niet echt een normaal dagelijks woord zou je zeggen.
maar die leg ik wel even aan de kant neer voorlopig. Anders ga ik echt dingen door elkaar halen, maar daar wil ik ooit wel mee doorgaan. Al is het maar om gesprekken een beetje te kunnen verstaan, soort van
_Mirjam schreef:Deze ‘persoon’ staat bovenaan in mijn wekelijkse competitie. Het lijkt me een vals profiel gezien alle data gewoon niet kan kloppen. Lid sinds 1970, zoveel xp maar een dagreeks van 1 en 0 totale xp.
Weet iemand of duolingo wat doet met de simpele rapporteer knop die er is op profielen?
[ Afbeelding ]