Quanneh schreef:Succes met je herkansing natuurkunde en biologie Ilse!
Iedereen ook alvast succes voor de SE-week die eraan komt, you go girls!
Veel mensen doen hier trouwens CAE zeg![]()
Gave PWS-onderwerpen komen hier voorbij, best wel interessant! Gerbrich, heb je al wel een idee welke richting je op wilt?
Ik ga mijn PWS doen met een vriendin over cystic fibrosis en dan over de stamceltherapie die momenteel wordt gedaan om persoonlijke medicijnen ervoor te realiseren. Mogen meedoen met iemand die nu daarop promoveertErg interessant!
Moeten jullie trouwens er ook een praktisch onderzoek bij doen? Of hoeft dat niet persé?
Wat voor PWS ga jij doen Guusje?
Dat is echt een gaaf onderwerp zeg
Ik ga onderzoek doen naar de gelijkenissen tussen hoe joden behandeld werden voor de tweede wereldoorlog en moslims nu (in NL).
Praktisch onderzoek moet bij ons ook. Ik ga dat doen in de vorm van interviews.
Erg interessant!
. Inderdaad veel mensen CAE hier, volgensmij duurt die uitslag echt super lang. Heb het gelukkig niet, ben geen held in engels.
Bij ons moet je eigenlijk in tweetallen en met uitzonderingen alleen. Drie is niet toegestaan. Maar heb je nu waarschijnlijk wel een oké groepje?
Deels omdat iedereen al razensnel groepjes had gemaakt en er op havo letterlijk niemand is waar ik het mee kan vinden. Deels omdat er ook niemand is die net zo geïnteresseerd is in het onderwerp. Ik weet heel goed wat ik wil, dus me aanpassen aan iemand anders zijn onderwerp ging het ook niet worden
Vind dat soort medisch-gerelateerde onderwerpen sowieso erg boeiend.
)
. Niet kunnen overleggen is best jammer ja, maar ik denk dat je hopelijk ook wel een beetje feedback van de docent krijgt. Hoop dat je het in je eentje mag doen Joëlle! Weer eens wat anders, vliegtuigvleugelprofielen
.