Eerste jaars HBO studenten 2015-2016

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarJon

Re: Eerste jaars HBO studenten 2015-2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 13:03

Ik ook nog niet Marit, bij mij staat ie in productie.

Ik heb een discussie met een man van Arriva :') Op aanraden van hun heb ik een abonnement gekocht om in september toch voordelig te kunnen reizen. Bij Arriva werd gezegd dat ik hiermee én met Qbuzz én met Arriva kon reizen. Vraag ik het gister na, moet ik ineens voor Arriva een ander abonnement kopen. Ja hallooo, dat was niet de afspraak. :=

Verdikkeme, ik had gewoon twee maanden eerder geboren moeten worden, had ik direct met mijn studenten reisproduct kunnen reizen. :')

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 13:37

Zit duo ook op bokt? Toen ik het las dacht ik dat ik op een verkeerde pagina zat :')

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 14:36

MarJon schreef:
Ik ook nog niet Marit, bij mij staat ie in productie.

Ik heb een discussie met een man van Arriva :') Op aanraden van hun heb ik een abonnement gekocht om in september toch voordelig te kunnen reizen. Bij Arriva werd gezegd dat ik hiermee én met Qbuzz én met Arriva kon reizen. Vraag ik het gister na, moet ik ineens voor Arriva een ander abonnement kopen. Ja hallooo, dat was niet de afspraak. :=

Verdikkeme, ik had gewoon twee maanden eerder geboren moeten worden, had ik direct met mijn studenten reisproduct kunnen reizen. :')

Het slaat echt nergens op he! Leuk, dat je leerlingen die niet zijn blijven zitten of eventueel een jaar overgeslagen hebben, beloond enzo. 8)7

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:03

Mag ik mij ook melden!?
Ik heb vorig jaar mijn VWO diploma gehaald en ben nu begonnen met de HBO studie: Interior Design and Styling (Jan de Bouvrie academie) in Deventer op Saxion next :)
Afgelopen twee dagen intro gehad. Leuke (meiden) klas van 20 meiden (en geen jongens :+ )

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:55

Tuurlijk! Welkom! :D

Zijn er trouwens mensen van het NHL die enig idee hebben hoelaat en hoe of wat je volgende week op school moet zijn? Ik krijg heel leuk berichten over het Learning Centre en het bewijs van inschrijving, maar verder weet ik qua praktische informatie vrijwel niks. Mijn opleiding houdt zich ook stil...

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:13

Zijn er hier nog mensen die naar de HAN gaan?

Zelf ga ik naar de Avans, maar ik werk op de HAN, vandaar mijn nieuwsgierigheid :o

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:20

jesss_amigo schreef:
Mag ik mij ook melden!?
Ik heb vorig jaar mijn VWO diploma gehaald en ben nu begonnen met de HBO studie: Interior Design and Styling (Jan de Bouvrie academie) in Deventer op Saxion next :)
Afgelopen twee dagen intro gehad. Leuke (meiden) klas van 20 meiden (en geen jongens :+ )

Welkom! :D

PeerAppel schreef:

Zijn er trouwens mensen van het NHL die enig idee hebben hoelaat en hoe of wat je volgende week op school moet zijn? Ik krijg heel leuk berichten over het Learning Centre en het bewijs van inschrijving, maar verder weet ik qua praktische informatie vrijwel niks. Mijn opleiding houdt zich ook stil...

Ik weet alleen dat ik me maandagmorgen tussen kwart voor 9 en kwart over 9 moet melden in de hal. Dat programma duurt die dag tot 5 uur. Maar ik weet niet of dat voor elke opleiding geldt. Heb je geen mail oid gekregen? Ik heb een tijdje geleden een mail gekregen met alle informatie.

Paloma_Janet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:25

Zijn er mensen van het NHL die weten hoe het met die NHL pas zit. Moet de foto persé een 'echte' pasfoto zijn of mag dit ook een 'huis-tuin en keuken' foto zijn, die dan uiteraard wel aan de eisen voldoet.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:27

Niks wat betreft mails of wat dan ook, kan hier echt heel slecht tegen. 8)7

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:27

Ik heb mijn moeder gewoon een laten maken. Op mijn pasfoto's leek ik een lijk, dus dit was een betere optie. :')

Paloma_Janet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:31

haha oke! Bij mijn foto mist wel een stukje van mijn voorhoofd zou dit erg zijn?

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:31

Paloma_Janet schreef:
Zijn er mensen van het NHL die weten hoe het met die NHL pas zit. Moet de foto persé een 'echte' pasfoto zijn of mag dit ook een 'huis-tuin en keuken' foto zijn, die dan uiteraard wel aan de eisen voldoet.

Trouwens, wat is jouw naam eigenlijk? Aangezien je ook Bedrijfskunde-MER doet, is de kans groot dat ik je maandag heb gesproken haha. *D

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:33

Paloma_Janet schreef:

Ik heb een foto waar ik grwoon opsta gepakt, je kan mij iig herkennen!

Qua informatie; ik heb gister een heel formulier gekregen net allemaal info over blackboard, school enzovoorts. Kan als ik thuis ben wel foto's maken maar dat is pas vrijdag.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:34

ik denk trouwens dat de informatie ook heel erg verschilt qua opleiding. Net als kamp etc. Maar wel apart dat je gewoon helemaal niks binnen hebt gekregen. Ik zal hem echt stressen haha, kan daar zo niet tegen. :=

Paloma_Janet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:39

MarJon schreef:
Paloma_Janet schreef:

Trouwens, wat is jouw naam eigenlijk? Aangezien je ook Bedrijfskunde-MER doet, is de kans groot dat ik je maandag heb gesproken haha. *D

Ik ben Janet!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 16:42

Flowq schreef:

Zelf ga ik naar de Avans, maar ik werk op de HAN, vandaar mijn nieuwsgierigheid :o

Ja! HAN Nijmegen! Wat voor werk doe je precies?

Welkom jess_amigo! Ik zit juist in een klas met veel jongens. :+

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:44

Paloma_Janet schreef:
Ik ben Janet!

Oh ja, volgens mij hebben wij wel gepraat :D Maar ik kan me je gezicht niet meer herinneren, wat erg. -O-

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:47

Wow ik heb mijn rooster voor volgende week gevonden, ik moet maandag om 9.15 op school zijn voor 3 kwartier iets met een project.

Zijn er hier eigenlijk meer mensen die langer dan 1,5 uur reistijd hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:02

1.45 uur met de auto.. en dan geen files meegerekend ;(

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:43

Flowq schreef:

Ik ga naar Han Nijmegen :D

Pfoeh das lang reizen!
Hier maar halfuur direct verbinding en dan nog 5 minuutjes ofzo met de bus. Dus ideaal!

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:58

Flowq schreef:

Naar welke Avans ga je?

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 20:01

MarJon schreef:
PeerAppel schreef:

Ik weet alleen dat ik me maandagmorgen tussen kwart voor 9 en kwart over 9 moet melden in de hal. Dat programma duurt die dag tot 5 uur. Maar ik weet niet of dat voor elke opleiding geldt. Heb je geen mail oid gekregen? Ik heb een tijdje geleden een mail gekregen met alle informatie.

Je kan het ook vinden op mijnNHL, het staat in het rooster :D Dit is het rooster van 1 van de 3 Bedrijfskunde MER klassen, heen idee in welke ik zit maar de maandag is bij allemaal hetzelfde :)

Afbeelding

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 20:07

Ja dat klopt, die had ik al gevonden :D Al stond er bij donderdag eerst iets anders haha

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:02

Voor mijn introkamp heeft het slotfeest het thema "night at the movies" en ik heb geen idee wat hier mee te doen.. Nu kan ik wel in mn onesie gaan rondlopen maar dat vind ik wel erg makkelijk, iemand hier suggesties ?

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 21:42

Beetje laat in het topic, maar ik kom me ook melden!

Ik ben gestart met de deeltijd opleiding leraar Engels aan de NHL. :D
De introductie hebben we gister net gehad en de eerste lessen starten meteen op 1 september.