Afstuderen in 2015, wie oh wie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anna

Re: Afstuderen in 2015, wie oh wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 18:46

Ah nee Saskia wat balen!
Hopelijk antwoord school een beetje snel zodat je weet waar je aan toe bent! :(:)

Succes Barbabientje!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 08:27

Is het nog gelukt linoleum?

Wat waardeloos Saskia! Helemaal vervelend dat je je niet in de feedback kan vinden, dan is het ook moeilijk om van alles te veranderen.

Spannend Missy! Positief blijven, het komt vast goed!

Sterkte Barbabientje, zorg voor genoeg koffie :9k

Ik heb komende maandag mijn presentatie. Van mijn verslag heb ik nog niks gehoord, maar in het boek staat dat je pas mag presenteren als je verslag voldoende is, dus ik ga er maar vanuit dat het goed komt :')

Ennn nog even terugkomend op mijn assessment/diplomering-ellende: school heeft een passende oplossing gevonden waardoor ik (als mijn scriptie dus goed is...) alsnog op 9 juli kan diplomeren *\o/*

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 08:46

Kirsha, fijn dat er een oplossing is en je gewoon op tijd kunt diplomeren :D
Het is gelukkig gelukt met mijn document. Geen idee waar het van komt, heb met twee ict-ers gezeten en die begrepen er ook niks van. Maar heb inmiddels met een omweg wel het opgelost.

Kan wel merken dat de stress meer begint te komen nu met en scriptie en herkansingen. Heb al voor tweede keer koortslip in 3 weken tijd |(

o0loveFly0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 08:54

Hi allemaal, nooit gezien dit topic dus ik kom een beetje last-minute binnenvallen. Maar ik studeer in een paar weekjes af aan fontys pedagogiek.
Mijn scriptie is inmiddels goedgekeurd, volgende week heb ik eindgesprek van stage en volgende week heb ik ook een laatste examen waarin ik moet verdedigen waarom ik mag afstuderen.
Succes allemaal!

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:50

Goed dat het zo is opgelost Kirsha!

En welkom o0lovefly0o! Jij bent echt al bijna klaar dus :D
Waar ging je scriptie over?

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:54

Saskia wat balen.. echt teleurstellend is dat :(

Kirsha super dat er een oplossing is!

Lovefly welkom :)

Ik moet volgende week vrijdag presenteren en heb dan 17 of 19 juni mn verdediging.

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:57

Ohhh zo spannend allemaal, voor iedereen nu echt de laatste loodjes :D
Ik heb 23 juni mijn verdediging en fingers crossed dat ik voor die tijd niet gebeld wordt haha!

Ben nu trouwens nog bezig met eem verslag. We moesten een filmpje opnemen met gesprekstechnieken en jahoor natuurlijk doen mijn filmpjes het weer niet :')
Dus die mag ik nu herkansen

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:01

Ik ben echt zo blij dat ik geen verdediging heb. Presentatie die ik voldoende moet halen en dan een cijfer op mijn rapport. Ja nog wat verslagen voor SLB, maar geen echte verdediging.

Moet nog wel een assessment maken, waarvan iedereen zegt dat het super makkelijk te halen is, maar die ik vorige keer alsnog niet gehaald heb |o Geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:46

Ik heb ook geen verdediging. Ik moet 22 juni mijn beroepsproduct inleveren en rond die tijd ook mijn onderzoek(sresultaten) presenteren. Daar ben ik nog wel zenuwachtig voor aangezien er dan kritische vragen worden gesteld..

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 11:51

Wij hebben ook geen verdediging gehad, wel een symposium (presentatie voor het werkveld) en dat moest je wel hebben gedaan als je wilt afstuderen.

Ik wil mijn onderzoeksverslag laten nakijken op taal en spelfouten, maar ik kan niemand vinden die dat nog even voor vrijdag wil doen. Nu heb ik er zelf al behoorlijk vaak doorheen gelezen, dus hopelijk zijn de meeste fouten er nu wel uit. Morgen stuur ik 'm op om te laten inbinden. Mijn eindproduct moet ook nog worden afgedrukt. :) Woensdag is het examen en dan ben ik hopelijk afgestudeerd!!! :):)

Dames, nog even knallen de komende weken. We kunnen het!!!

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 11:56

Ik heb mijn scriptie net opgestuurd om te laten inbinden, ben nu al zenuwachtig om het in te leveren! Als het is goedgekeurd heb ik nog een gesprek met mijn begeleider en beoordelaar waarin ik moet verdedigen

o0loveFly0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:22

Anna schreef:
Goed dat het zo is opgelost Kirsha!

En welkom o0lovefly0o! Jij bent echt al bijna klaar dus :D
Waar ging je scriptie over?

Mijn scriptie ging over het vergroten van motivatie van jongeren die 'gedwongen' geplaatst zijn vanuit een gesloten jeugdzorg instelling naar een open jeugdzorg instelling. Ben inderdaad bijna klaar. Nog één competentie examen. Volgende week en heel hard duimen dat ik die haal. En that's uit. Hopelijk kan ik dan mijn contract tekenen en gas erop haha.

@Missy: spannend!

@Anna: zo frustrerend! Heb ik de laatste jaren ook zo vaak gehad. Heel irritant.

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:35

Dat klinkt wel interessant!
En je hebt ook al een baan begrijp ik? (Gezien het contract tekenen)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:37

Last-minute welkom Lovefly! :D

Laten jullie je scriptie inbinden? Ik heb het hier gewoon op het bedrijf geprint en in zo'n soort ringband gedaan, met van die losse plastic covers :=

Hier ook geen verdediging, ik heb gewoon de presentatie en daar gaan ze 'kritische vragen' stellen ( :+ ) en aan de hand daarvan bepalen ze het cijfer.

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:48

Ja ik heb hem wel helemaal in laten binden :j
Op school zou ik alleen al voor het printen van 5 scripties 25 euro kwijt zijn en nu kon ik het bij een copyshop voor 32 euro helemaal geprint, ingebonden, voorkant op dikker papier, plastic voorkant etc laten doen. Dus voor die optie gekozen :D

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:54

Ik ga maandagmorgen voordat ik het moet inleveren op school (12:00) inbinden bij een copyshop :j

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 15:08

Ik heb hem vanmiddag ingeleverd, nu heeft mijn beoordelaar 3 weken de tijd.. Ik ben zo benieuwd!
Ik heb het ook laten printen en inbinden bij een copy shop, is heel netjes gedaan! Met een metalen ringband en een zwarte plastic achterkant. Was 32 euro kwijt voor 3x mijn scriptie en 1x bijlagen. Alles was 39 blz.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 15:28

Stelletje fanatiekelingen :P

Ik ben maar wat blij dat ik altijd alles op het bedrijf kan printen, ik heb in totaal 140 pagina's en als ik dat dan meerdere keren moet laten printen ben ik bankroet #)

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 15:43

Ik heb nu zo'n 45 pagina's en deze moet ik 2x printen, ben benieuwd wat ik kwijt ben maandag :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 15:50

De versies voor school gaan mooi goedkoop geprint worden op mijn stagebedrijf. Als ze de boel maar kunnen lezen. Natuurlijk wel netjes in een ringband of iets dergelijks, maar niet super professioneel.

Maar voor mijn stagebedrijf en voor mezelf wil ik wel graag een supernette versie hebben. Is natuurlijk wel ook visitekaartje van jezelf wat je afgeeft. Heb alleen geen idee waar ik dat een kan laten doen?

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 15:59

Spannend allemaal meisjes, de laatste loodjes! Ik heb net m'n docent even gesproken, hij zei dat als t aan hem lag ik meteen een voldoende had gekregen maar dat de tweede beoordelaar twijfels had waardoor ik t moet aanpassen. Anders was ik wrsl in de problemen gekomen met de verdediging. Daar heb ik geen zin in, dus ik pas het graag even aan, haha. Ga nu van mijn plotselinge motivatie boost gebruik maken om het te verbeteren. :D

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:54

Oh dat is al wel fijn Amandananana :D

Ik was dus 32 keer kwijt voor 5 scripties van 42 pagina's. En dan alle vijf ook helemaal netjes enzo (dit is ook eis vanuit school. Eentje voor de mediatheek dus die moet sowieso netjes zijn en voor de docenten en opdrachtgever moest dat ook. En ja, dan wil ik hem voor mezelf ook gewoon netjes hebben :Y) ).

Kreeg zojuist een mailtje dat 11 juni mijn docenten mijn scriptie gaan bespreken en daarna contact op gaan nemen met mijn opdrachtgever. Vermoed dat ik het dus wel een weekje later weet. Fijn als je zo op de hoogte wordt gehouden :D

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:01

Ik hoefde alleen mijn eerste versie geprint in te leveren, deze versie mag op gewoon op de schoolsite. Ik ga volgende week vrijdag presenteren op mn stage dan print ik m daar even uit voor hun. Jammer voor ze dat t dan niet ingebonden is maar weiger een kapitaal daaraan uit te geven :P

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-15 01:03

xNathaliee schreef:
Ik heb nu zo'n 45 pagina's en deze moet ik 2x printen, ben benieuwd wat ik kwijt ben maandag :')

Ik zo'n 50 pagina's en ik moet drie versies printen. :+ Inderdaad één voor de mediatheek. Ik laat hem printen en inbinden bij een bekende op het werk.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 08:20

Ik heb het gisteravond weer ingeleverd :D