Edit: Het laks is ook in overleg met de commissie die de examens maakt over Nederlands & M&O!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Free2 schreef:badeendje schreef:Ik heb een module wiskunde A gevolgd, uit het boek van wisD dan, maar dat ging ook over kansberekening enzo. Doe mij maar lekker oppervlaktes berekenen of bewijzen dat iets een koordenvierhoek is, ik vind kans echt super onlogisch.
Wat mij opvalt is dat alles van kans wat ik moeilijk vond, dus met breuken en nCr en kansverdeling van LaPlace of iets, amper terugkomen in de examens.. Alle kansen die je moet berekenen zijn met binom enzo.. Dus daar ben ik wel blij mee
.
Voor de rest vind ik het ook erg spannend, in wiskunde was ik in de 4e en 5e nooit zo goed maar in de 6e heb ik wel alleen voldoendes gehaald voor SE.. Dus kan bij mij eigenlijk ook alle kanten op.
) maar ik betwijfel of CE ook zo goed zal gaan..
.
Wiskunde A btw.
' Vooral bij de vraag over de piramides. Wel paar keer tegen mezelf gezegd van argh kind blijf nou rustig en maak de rest van de vragen er zal vast wel iets tussen zitten dat je wel snapt. Uiteindelijk 1 vraag open gelaten en de rest redelijk goed gemaakt.. Hoop ik
Dus ik ga lekker paardrijden en morgen m'n schouders er maar weer onder. 
glenstorm schreef:Kunst viel echt reuze mee.