Heb er ook wel weer zin in, maar dat is meestal na 2 weken school alweer weg
We shall see Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb er ook wel weer zin in, maar dat is meestal na 2 weken school alweer weg
We shall see
Heb alleen nog steeds geen inlogcodes, dus ga morgen even bellen. Wil m'n rooster eigenlijk al even van tevoren bekijken zodat ik dat door kan geven aan m'n werk. Hoop zo hard dat ik een volle dag vrij heb, liefst 2
) maar daar kan je dan weer niet apart voor kiezen
Faya__ schreef:Mijn rooster stond er vandaag ineens op, maar nog geen klasindeling, dus kan 'kiezen' uit 12 verschillende roosters, beetje jammer....
Faya__ schreef:Ja, bij ons zijn ze echt allemaal helemaal anders zegmaar. Maar wij hebben ook elke week een ander rooster. Vind het jammer, had graag op vrijdagavond in m'n thuisthuis stad gewerkt maar denk dat dat er niet in zit nu....
Vorige opleiding studeerde ik logistiek en had ik gewoon 3 verschillende roosters per jaar (jaar bestond uit 3 periode's). Ik zal zien wat mijn nieuwe opleiding doet qua roosters. Volgens mij gewoon 4 per jaar (4 periode's per jaar).
Stenden heeft niet zo'n beste reputatie wat roosters betreft

Of nouja roosters staan online maar weet m'n klas nog niet xD en per klas veschilt het best wel
Soms heeft ene klas hele dag vrij terwijl de andere klas wel les heeft bijv.Emmaa_ schreef:chantalboes schreef:@Emma, heb net op Orisis gekeken, staat nog geen rooster/klassenindeling etc. op..
dus maar die donderdag afwachten.
Staat sowieso ook niet op Osiris he, je kan inloggen op roosters.hu.nl en misschien kan je dan al op "mijn rooster" kijken.