Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heleenzz2 schreef:Isa schreef:Wachtwachtwacht... Heleenzz2, ben jij hier al eerder geweest?
Neee, helaas heb ik het topic niet eerder ontdekt!
Maargoed ik zal me even voorstellen, Ik ben Heleen en ik ben dus 14 jaar oud. Ik heb sinds februari mijn eigen paard. Hij heet Charlie en het is een zwarte ruin met in de winter een kopersnoet. Hij is bijna 20, dus het begint al een beetje een opaatje te wordenMaar ondanks zijn leeftijd bokt hij er af en toe nog flink op los hahaha. Op dit moment logeer ik samen met hem een weekje bij een dressuurstal in Drenthe. Ik logeer hier al bijna drie jaar in de vakanties en ik heb hier dan ook met alle dagelijkse dingen maar ook op concours. Dit jaar heb ik Charlie dus voor het eerst mee en het gaat tot nu toe super, hij is heel erg braaf en ik krijg nu elke dag les dus echt een trainingsweek
super leuk dus!

Tja, in mijn geval komt dat omdat ik net een dag ofzo te jong was om op de basisschool naar groep 2 te mogen en toen zijn mijn ouders gaan praten met de school en toen mocht ik toch wel over, gelukkig maar, had toch altijd oudere vriendinnen en moest niks van jongere kinderen hebben
En of het dan een vroege of late leerling heet dat weet ik na 14 jaar nog steeds niet haha lina1998 schreef:Heleenzz2 schreef:
Welkom
Waar woon je?ik woon nl in Drenthe
Ik zit nu in Deurze, heel dicht bij Assen maar ik woon zelf jammer genoeg in EmmeloordHad graag in Drenthe gewoond
bedankt voor de welkoms hihi!
[/quote]
Heleenzz2 schreef:lina1998 schreef:
Ik zit nu in Deurze, heel dicht bij Assen maar ik woon zelf jammer genoeg in EmmeloordHad graag in Drenthe gewoond
bedankt voor de welkoms hihi!
emmeloord, lekker dicht bij de kliniek
[/quote]Rachel_Chap schreef:Alle vakken (op gym na) gaan mij opzich wel goed af, maar natuurkunde en scheikunde en wiskunde vind ik gewoon leuk dus daar doe ik ook beter mn best voor![]()
Alleen lees en luistertoetsen zijn echt drama bij mij

geef mij maar altijd vakantie
dyoka schreef:Bij ons kun je ook Spaans kiezen maar ik heb het niet gedaan, al lijkt het me best leuk maar het wordt gewoon teveel dan.
Ik vind scheikunde en natuurkunde ook leuk, natuurkunde wel moeilijk maarja. Ik heb echt een gruwelijke pesthekel aan wiskunde.