Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ier schreef:Shanna, je 'moet' nog even je maattabel op de site zetten!
Maar dat gaat automatisch, dus ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat goed krijgt. *moppert en stuurt mail naar klantenservice*Lalidan schreef:Heb je dan een linkje voor me?

dat verander ik voor ik alles officieel open.)
Verder ziet er goed uit! Spannend denk ik, de echte opening? Szan schreef:Annash, bij 'over ons' zeg je dat retourneren binnen 7 dagen kan, maar bij de vraag & antwoord pagina dat het binnen 14 dagen kanVerder ziet er goed uit! Spannend denk ik, de echte opening?

De vraag naar de klantenservice is in ieder geval weg, dus dat wordt vast wel opgelost.
Op Facebook gepost dat de shop open is! Supergaaf. Bedankt voor jullie steun
En anders valt het misschien wel ergens te huren?
En voor dames zou ik denken aan lange rokken en een hoedje.Annash schreef:Ik ga zo mijn shop denk ik openen... bestellen & betalen werkt en verder 'zie' ik het nu ook niet meer.
*spannend*

joyce2 schreef:Spannend Annash!! Ben je inmiddels al echt "open"?
Ik kom er regelmatig achter via FB dat mensen die ik ken allerlei geinige hobbies hebben waar ik niks vanaf wist.
En toevallig - daarom dacht ik eraan - was iemand op FB bij een of ander Dickens festival vorig weekend 

Hier is 'ie trouwens, liken mag natuurlijk als je het leuk vindt mijn tekensels en ontwerpsels bij te houden en/of me een plezier wil doen
https://www.facebook.com/pages/Iris-van ... 7688451055 Ik plaats vooral vrij werk wat ik verder nergens plaats, en een deel van mijn superpoownie stripjes en soms opdracht-werk als de opdrachtgever het goed vindt dat ik het voor promotie gebruik