't leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorus

Re: 't leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 18:28

En toen had ik dezelfde vacature voor de derde keer in mijn mailbox....
Heb dus maar teruggemaild dat ze al nummer drie zijn en dat mijn cv vooralsnog geen aanleiding was om mij uit te nodigen voor een gesprek. En ik heb het bureau dat mij voorgesteld heeft gemaild met de mededeling dat ik de vacature nogmaals heb ontvangen en dat ze dus nog steeds op zoek zijn en ik benieuwd ben hoe het ervoor staat met mijn cv.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 09:07

Nou, bureau 3 belt net op, dat ze niet snappen waarom ik niet uitgenodigd ben. Nee, ik ook niet, temeer hun al nummer drie zijn die mij aan die vacature koppelen. Lijkt me dat er dan toch wel enigen aanknopingspunten zijn.
Ze sprak ook de twijfel uit of mijn CV door dat andere bureau wel doorgestuurd was en ging er meteen achteraan bellen richting het bedrijf. Als mijn CV er wel ligt dan zou ze informeren waarom ik afgewezen ben en als mijn CV er niet ligt dan zou ze hem er neer leggen.
Ben benieuwd....

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:54

Ik ga vanmiddag naar dat enigzins vage selectie buro... Ik twijfel nog steeds.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:01

Als je het echt niet vertrouwd, kun je niet iemand meenemen? Die dan evt op je wacht, een tafeltje verderop oid?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:06

Zit haast te denken om niet te gaan en maar een smoes te zeggen als ze alsnog bellen. (sorry, had ineens vlucht en had geen telfnr van jullie en ook via internet was deze niet te achterhalen. :o )

Maar eigenlijk zit ik niet zo inelkaar :P

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:07

Hoe heet dat bureau eigenlijk? Ik had een week of wat terug een oproep gemist en toen ik googelde op het nummer kwam ik ook bij een heel vaag bedrijf uit. Ze hadden ook nog gemail. Man en vrouw die vanuit huis werken en op welk adres meerdere vage bedrijfjes waren ingeschreven :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:16

Cowgirl, de meeting is toch op een openbare plek of niet? Zo ja zou ik gewoon gaan, je kan altijd nog weg gaan als het niks is... Als het niet openbaar is zou ik me ook nog eens afvragen of het wat is...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:22

hallo,
Ik meld mij ik ben vandaag officieel gestopt... en nu op zoek naar iets anders iets waar de sfeer beter is en het onderling ook minder kattig en geroddel is.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:39

Ffortuna schreef:
Cowgirl, de meeting is toch op een openbare plek of niet? Zo ja zou ik gewoon gaan, je kan altijd nog weg gaan als het niks is... Als het niet openbaar is zou ik me ook nog eens afvragen of het wat is...

Als de Chinees er nog zit is het idd openbaar.
Maar ik ga gewoon heen als het niks is ben ik ook zo weer weg en heb ik een lekker stukje gefietst ;)

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:53

Cowgirl schreef:
Ffortuna schreef:

Als de Chinees er nog zit is het idd openbaar.
Maar ik ga gewoon heen als het niks is ben ik ook zo weer weg en heb ik een lekker stukje gefietst ;)

Vanaf hoe laat moeten we 112 bellen :')

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 17:01

:D nou 112 mag lekker blijven zitten.

Ik ben geweest en het bleek een amerikaans bedrijf te zijn.
Ik kreeg een mooi filmpje te zien waarin verteld werd dat je diensten ging verkopen (internet, telefoon electra etc etc) en doordat andere het gebruiken jij je geld verdiende. Arrogant Donald Trump deed ook nog een woordje.
Uiteindelijk kwam het er op neer dat je ook eerst zelf 475 euro moest inleggen omgebruik te kunnen maken van hun diensten.

Ooit jaren geleden ben ik ook eens bij zoiets geweest. Dat waren stofzuiger verkopers van het merk Kirby. Misschien dat iemand het kent.
Maar goed ik heb een kaartje mee en zou er over nadenken. Niet dat ik er iets mee ga doen.

De chinees was weg en er zat een prachtig restaurant en daar was het dus. :D

http://www.acneuro.com/ dit is het bedrijf.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 17:11

ACN ken ik wel, ook in combinatie met het logo, ik weet alleen niet meer waar ik het van ken....
De constructie klinkt dan weer wel heel erg vaag. Lijkt me ook niet verstandig om daarmee in zee te gaan.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 17:14

Heb je al wat gehoord Falona?

En ruitje, heb je al gebeld?
Ik moest vandaag ook bellen, 3x met zwetende handjes aan de telefoon gezeten, werd er niet opgenomen.. >;)

Heb je wel lekker gegeten Cowgirl? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 17:18

Die constructie is een piramideconstructie en illegaal in Nederland :Y)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 17:20

Het bureau dat mij had voorgesteld had rond de middag nog gebeld, dat ze nog aan het wachten waren op reactie en ook al een week op feedback van een gesprek dat iemand anders daar had gehad. Ze waren dus aan het wachten, ik had niet echt de indruk dat ze er actief mee bezig waren.
Bureau 3 belde later op de middag terug. Degene die erover ging was op vakantie, maar ik zou niet meer uitgenodigd worden. Het waarom was niet bekend, omdat degene die erover ging dus op vakantie was.

Zo erg vind ik het niet aangezien het echt een heel eind rijden is voor mij, maar het gaat allemaal een beetje vaag.

Ik had mijn CV trouwens weer even omhoog gegooid op de sites en kreeg weer een telefoontje van een bureau. Van dezelfde persoon die mij vorige maand ook al gebeld had. En die wederom op de verkeerde naam in het systeem had gezocht en dus niet had gezien dat ik al bij hun geregistreerd stond. En mij wederom even in de wacht zette om het gesprek vervolgens erg vlug af te ronden. Ik weet niet goed wat ik daarvan moet denken......

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:56

Vreemde gang van zaken Falona. Dan hebben ze hun zaakjes toch niet op orde???
Cowgirl ik zou daar inderdaad ook niet mee in zee gaan.

Vandaag zou ik wat horen betreffende mijn sollicitatie. Kreeg ik vanmiddag heel netjes zoals afgesproken een berichtje. Maar helaas niet met het gewenste resultaat. Degene was ziek geweest en had nog geen tijd gehad met de manager te overleggen. Nu krijg ik uiterlijk vrijdag wat te horen.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 23:05

Jans schreef:
Die constructie is een piramideconstructie en illegaal in Nederland :Y)

Nou je het zegt zo werd het wel uitgelegd ja.

Ik heb er niet gegeten, was vast te duur :D

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 05:35

Annastasia: het is vervelend dat je nog niets gehoord hebt, maar van de andere kant is het ook nog geen negatief bericht! Wel balen dat het zo lang duurt...

Cowgirl: klinkt idd te vaag, zou het ook niet doen :n

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 08:02

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 09:52

iemand ervaring met oproepkracht(ziekenhuis voedingsassistent)? wat voor uren, wanneer opgebeld, loon.. ga nu iets naast mijn huidige baan zoeken, en zag dit staan..

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:43

Ik heb net echt een ontzettend leuk gesprek gehad, nu dus maar in spanning afwachten :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:43

Oh spannend!!

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:47

Spannend hoor!!! Wanneer hoor je meer?

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:56

Dat weet ik niet, maar iig voor onze vakantie eind volgende week. Hoop dat de timing daarvan een beetje uit komt met de 2e ronde :)

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:57

Leuk Batje!

Ik heb mijn brief de deur uit, ben er drie dagen mee bezig geweest :+ . Ik heb ondanks jullie advies besloten niet te bellen, ik had namelijk geen enkele vraag die voor mijn gevoel ' nuttig' genoeg was, hb wel een aantal vragen om te stellen mochten zij mij bellen bijvoorbeeld. Maar ik heb gewoon het gevoel dat het van die vragen waren waarvan mensen aan de andere kant denken: ' En hier bel jij voor?' , dat het dus eerder negatief zou uitpakken.

Zo en nu begint het om de 10 minuten je telefoon checken weer :')