Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paan schreef:Green eyes is niet van Michiel maar van een collega van mij. Zij doet bij ons op de zaak Marketing en communicatie en is daar goed in. Websites bouwen is niet haar sterkste kant. Maar ik zal het aan haar door geven. Voor een mooi logo of een goede huisstijl kn je bij haar terecht voor niet te veel geld.
Hilda79 schreef:Appeltaartje, wat voor bedrijf hebben jullie dan?
11AFotograaf schreef:Maar zorgen jullie dan ook dat jullie voldoen aan de dubbele check in (geen idee wat de echte term was) als je de mails opmaakt in een eigen programma? Als een klant niet hoeft te bevestigen dat ze je nieuwsbrief willen ontvangen en ze willen je doen, dan kun je er grote problemen mee krijgen...
11AFotograaf schreef:Ik bedoelde dat je gebruik moet maken van dubbel opt-in. Hier kun je er meer info over vinden: http://www.studio16.info/opt-in-opt-out ... eting.html . Zover ik weet is dit verplicht volgens de opta wetgeving
joyce2 schreef:11AFotograaf schreef:Ik bedoelde dat je gebruik moet maken van dubbel opt-in. Hier kun je er meer info over vinden: http://www.studio16.info/opt-in-opt-out ... eting.html . Zover ik weet is dit verplicht volgens de opta wetgeving
Er staat "helaas, de pagina die u zoekt bestaat niet meer" hmmm... Heb zelf even mijn grote vriend Google om raad gevraagd en dit komt eruit:
Wettelijke eisen voor het verzenden van elektronische berichten
Wanneer u berichten verstuurt, moet u aan de volgende eisen voldoen:
1. de ontvanger moet toestemming hebben gegeven
2. de ontvanger moet zien van wie berichten afkomstig zijn
3. de ontvanger moet zien hoe en bij wie hij zich kan afmelden als hij geen prijs meer stelt op ontvangst van deze berichten
Ik heb een bestand in mijn webshop, waar je kan zien wie zich aangemeld heeft. Ik kan dus aantonen dat mensen zich aan hebben gemeld. Mensen worden bij mij niet automatisch aangemeld voor de nieuwsbrief, ze moeten echt zelf het hokje aanvinken. Ook bewaar ik altijd de lijsten die bij mijn kraam hebben gelegen, zodat ik daar ook altijd op aan kan tonen hoe ik aan bepaalde adressen ben gekomen.
Aan de rest van de eisen voldoe ik uiteraard ook.
pmarena schreef:Dat is wel handig
Bij mij zit die nieuwsbrief-optie ingebouwd in mijn OXID-website, maar het werkt niet goed
.
En ik krijg geen signaaltje als iemand zich uitschrijft, het wordt alleen aangepast in het account en dat zie ik dus als ik dat account in kijk.
Overigens: ik heb nu al een paar keer gehad dat mensen blijkbaar verwachten dat spullen voor hun gereserveerd worden als ze het in hun winkelwagentje leggen....maar nog niet afrekenen.
Ik kan in OXID zover ik weet niet zien wat mensen in hun winkelwagentje hebben liggen. En dat lijkt me op zich ook wel logisch, het wordt immers pas menens / een bestelling als iemand die spullen echt BESTELD.
Ben wel benieuwd of dat bij anderen anders werkt, kunnen jullie wel zien of mensen iets in hun winkelwagentje / mandje hebben liggen....?