Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:38

Hallo,

tentamen van net ging net als de rst van mijn tenatmens. Matig :=

Leuk gesprek hebben jullie gehad. Douchen bij de sportschool deed ik juist altijd. Vooral op donderdag, want dan was een dikke vrouw en een oude vrouw, nou mooi van wel dat ik het beste lichaam had :P

Maar ik ben niet zo, dat als de kleedkamer vol is ik even rustig mijn maandverbandje in mijn onderbroek aan het aandoen ben.
Ik heb net gewerkt! 3 uur schoongemaakt bij een vrouw.
nu weer leren. Want ik wil ook een keer een toets halen deze week :=

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:40

Wij hadden het er laatst ook aan tafel over, over douchen bij de sportschool xD Broertje gaat 3x per week naar sportschool en doucht daar ook gewoon :') dat zou ik dus echt nooit doen O:) Als ik het wel zou doen zou ik minstens een bikini aan doen.

(jemig wat is douchen ineens een raar woord :') ging er spontaan over twijfelen of ik het wel goed schreef :'))

arans

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:46

Waarom zo moeilijk? Ik vond het ook moeilijk om voor het eerst daar te douchen, maar als je het enemaal hebt gedaan is het helemaal niet moeilijk. En ik ben best tropst op mijn lichaam. En sowieso was het bij de sportschool nooit druk en vrouwen gaan echt niet staren ofzo hoor.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:48

haha ik ga ook nooit naar een sportschool maar als ik wel naar een sportschool zou gaan zou ik ervoor kiezen om lekker rustig thuis te douchen (zonder pottenkijkers) :') Voel k me toch fijner bij.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 19:02

Ja nou ja ik woon hemelsbreed letterlijk maximaal 100 m bij de sportschool vandaan :') 't Is dat ik nog om de andere flats heen moet lopen.. Dan is het vrij belachelijk om dan niet thuis te douchen :)

En ik denk dat het bij jou ook wel scheelt arans, bij ons in de douche staan allemaal strakke hockeymeisjes.. Nee daar ga ik niet tussen staan met mijn bmi van 27 :=

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:05

strakke hockeymeisjes? :') Ik heb 9 jaar gehockeyd en ben niet strak (geweest) _O- haha
Maar k snap wat je bedoelt, sommigen die hebben er meer aanleg voor om een strak,slank lichaam te creëeren :))

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 19:17

Haha nja ik doe het gewoon niet :P

Eww als ik nu mijn tentamen van de vorige keer zou maken had ik een 5,2 |( Maar heb dan ook nog niet alle stof doorgenomen :') En ik weet ook niet of ik de goede rekenmethode toepas, er staan geen punten bij de vragen namelijk..

Ga maar eens richting huis, heb trek in pasta :Y)

Edit: ahh bugger, ik zie dat capoeira een cultuurcursus is. Dus het kost geld :') Misschien iets voor het laatste blok, wil liever iets vrijblijvenders :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:30

Zo, dat was een kort tentamen. Was eigenlijk na een half uur wel klaar. Twintig meerkeuzen waarvan meer dan de helft wel zeker goed is. En 2 essay vragen, helaas bij 1 amper een idee wat op te schrijven. Dus ben bang dat het hem net niet is. Je kon voor de meerkeuzen namelijk 40 punten halen en de essaysvragen 60. Dus denk dat ik net een 5.2 zal hebben ofzo. Maar ik weet nu in ieder geval wat voor vragen ze stellen. :)

Maar geen studie meer voor mij vanavond, morgen weer. Vanavond Marjolein eens even rondleiden in het mooie Groningen! *\o/* Nu maar hopen dat er beetje leuke mensen in de stad zijn, kan nog wel eens verschillen op een donderdagavond.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 19:53

Okee van alle dingen die ik ooit heb gezien
was er nooit iets zo random als dit..

Toen ik net voor de lift stond, en hij open ging
werd ik ineens aangestaard door een WOKPAN

Iemand had een gebruikte WOKPAN
in de lift gezet
........

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:54

_O-

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:54

hahaha :') dat maak je ook niet dagelijks mee xD

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 19:55

Hahahaha :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 20:10

Stom dat ik er geen foto van gemaakt heb :')

Oe ik ga appelmoes eten :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:11

Haha, prachtig! _O- Is beter dan de kots van je buurman in de lift vinden. :r

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:11

Ik had wel een keer dat de lift (in Arnhem) naar beneden kwam, en je hebt er zown rond raampje in de deur zitten zegmaar (is zown lift met een deur die je open moet trekken), en toen zag je ineens zown kop van een hond door het raampje naar beneden gaan _O- hahaha Die keek echt perfect door het raampje :') echt super grappig xD

Appelmoes is lekker :9
Wij hebben bijna niets meer in huis :') niets lekkers meer als toetje :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 20:20

Haha 1234 dat lijkt meidd wel grappig :=

Nee ik heb geen champinons anders had ik gewoon saus met groenten (en champies) gemaakt. Nu wordt het ragout uit de vriezer (zelf gemaakt :D ) en als groente appelmoes :=

Als je trouwens een keer een appel hebt die er niet meer zo lekker uit ziet (vlekjes ofzo), schillen en in stukjes snijden, in de pan gooien met boter, suiker en kaneel en dan heb je een mini beetje appelmoes :P Precies genoeg voor één portie met ijs ofzo :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:23

Hahah als ik een beurse appel heb ga ik niet zoveel moeite doen voor een mini beetje appelmoes _O- die krijgt dan een enkeltje prullenbak als ie niet door de keuring heen komt :+

Wij hebben soms ook appelmoes als 'groente' :') eigenlijk is het helemaal geen groente,maargoed xD

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:24

Ik had weer pitabroodje met falafel, kaas en tomatensaus.

Nu excel :(

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 20:25

1234 schreef:
Hahah als ik een beurse appel heb ga ik niet zoveel moeite doen voor een mini beetje appelmoes _O- die krijgt dan een enkeltje prullenbak als ie niet door de keuring heen komt :+

Wij hebben soms ook appelmoes als 'groente' :') eigenlijk is het helemaal geen groente,maargoed xD

De appel die ik laatst had was groter dan mijn vuist := Daar heb ik 2x heerlijk van gegeten :D

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:31

Hahah als student word niks weg gegooid :Y)

wow ik had net een opdracht die ik op mijn vorige excel toets fout had helemaal goed!!
( oke hij werd stap voor stap uitgelegd in het boek)

Dus nu mag ik mezelf belonen door iets anders te doen.

Hmm jongen van de datingsite is niet op MSN : (. Ik heb helemaal speciaal voor hem voor het eerst sinds basisschool weer op MSN gekeken :=

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:36

haha nou ik ben ook student maar als ik iets niet meer lekker vind gaat het de prullenbak in hoor xD

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:43

SERIOUSLY, er is iemand voor de trein gesprongen waarschijnlijk bij Staphorst weer, uiteraard. Geen treinverkeer meer mogelijk naar Groningen. Wat betekent dat Marjolein (xSwanHeart) niet in Groningen kan komen en dus niet samen uitkunnen. We mogen gewoon niet samen uit in Groningen ofzo. Gelukkig zou er nog een vriendin uit Groningen meegaan dus ik kan nog wel even al mijn frustraties eruit dansen vanavond.

Volgende week doen we een tweede poging en owee als er weer iemand voor de trein springt!

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:45

Zo dat is ook pech, wel zielig natuurlijk voor diegene die is gesprongen. Maar dat het nou net nu moet gebeuren. :(

btw iemand hier verstand van excel?

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:46

Ik ook hoor, als iets niet meer heel lekker is hup de prullenbak in!!

Mijn 1e vroege dienst (van de vier) zat er weer op vandaag! Heb wel lekker gewerkt, was best druk maar ook wel weer te doen!

Tussen het koken en douchen door (nee niet in de sportschool) ook nog bij elkaar ruim een uur aan de stage-opdrachten gezeten, loop ook aardig bij met mijn planning dus ben tevreden! Maar moet nog veel casussen uitwerken en dat is best veel werk... en daar ben ik dus mee bezig geweest! Maar daar heb ik nu dus echt geen zin meer in! En het idee dat ik nu nog 3 vroege diensten moet draaien werkt ook niet echt mee.... oke niet zeuren greetje maar toch :P :P

Hopelijk morgen eindelijk een kastje (te leen van de huisbaas) want kom op het duurt nu al ruim 3 weken en ik ben het zat! Wil tv kunnen kijken! En zeker morgen :P Flikken Maastricht!! Eigenlijk vandaag ook (Wie is de Mol) maarja dat kijk ik dan wel een keertje terug! Ga zo nog maar even in mijn boek lezen en dan op tijd naar bed!

Was wel grappig, engels huisgenootje vroeg nog waar ik engels geleerd had (ik kan dus totaaaaaal geen engels) vond zij volgens mij ook :P you're englisch is not so good :P En bedankt :P Dat wist ik zelf ook al wel hoor :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:05

hahah :') mijn huisgenoot heeft er nog nooit wat van gezegd _O- mijn Engels is ook echt niet goed.

Pff k heb last van mn enkel := Echt heel irritant. Geen idee waardoor het is. Bij traplopen merk ik het vooral. Alsof er een spiertje verrekt is.