Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Hee Amy, effe bellen dan.
Het is niet onprofessioneel nee, maar het maakt wel degelijk verschil met een vast nummer of geen nummer.
Het is gewoon heel simpel, hoe duidelijker je website, hoe langer je bezoekers blijven en hoe opener, hoe meer klanten.
Connepon ik had er niet op gereageerd omdat het een "ik gooi mijn mening maar een eind in het rond" berichtje lijkt te zijn. Ik zou er alleen mijn verbeterpuntenlijst mee aanvullen.
Amy dus jullie gaan verhuizen naar een pand waar al een paarden activiteit zit en dit wil jij (of willen jullie?) voort zetten als bedrijf zijnde, dus met kvk en btw nr.
Dus eigenlijk wil je weten, als jouw kerel gewoon zijn werk als hoefsmid voort zet en jij begint er een, ik zeg even wat, ruiterwinkel, paardenvoeder, pensionstal of whatever naast, hoe gaat dat dan in zijn werk?
Amy77 schreef:Ja juistem..en of dat paardenbedrijf odergebracht kan worden onder de smederij, met een eigen btwnr? of dat het belastingtechnisch gezien voordeliger is als ik dat gedeelte op mijn naam zal zetten, waardoor je dus opeens 2 bedrijven hebt, waarvan 1 bedrijf meerdere activiteiten te bieden heeft. Dan heb je dus de hoefsmederij én het paardenbedrijf met bv bed and breakfast. óf alles onder de smederij onder brengen?