Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annastasia schreef:![]()
Bel ik net naar een uitzendbureau omdat ik een leuke vacature heb gezien voor secretaresse/receptioniste.
Dus ik vraag in welke sector dit is. Wil ik toch wel erg graag weten.
Krijg ik als antwoord dat ze dit niet mag zeggen omdat de bedrijfsnaam niet bekend mag worden, daar er maar 1 bedrijf van is.
Bij gebleken geschiktheid wordt je direct in dienst van het bedrijf gesteld (dus niet via UB).
Hmmmmm, ze maakt me nu toch wel erg nieuwschierig......
annastasia schreef:![]()
Bel ik net naar een uitzendbureau omdat ik een leuke vacature heb gezien voor secretaresse/receptioniste.
Dus ik vraag in welke sector dit is. Wil ik toch wel erg graag weten.
Krijg ik als antwoord dat ze dit niet mag zeggen omdat de bedrijfsnaam niet bekend mag worden, daar er maar 1 bedrijf van is.
Bij gebleken geschiktheid wordt je direct in dienst van het bedrijf gesteld (dus niet via UB).
Hmmmmm, ze maakt me nu toch wel erg nieuwschierig......
RM94 schreef:ik doe ook weer meecontract loopt 30 sept af en geen zekerheid van deze kant gekregen dus maar weer op zoek helaas is er amper wat.
Na vele malen uw website te hebben bezocht en met belangstelling de mogelijkheid om de opleiding tot persoonsbeveiliger te hebben gelezen, zou ik graag de kans krijgen om in aanmerking te komen voor deze opleiding.
Babsiej schreef:Ja uiteindelijk moet je wat maar 1500 vind ik schandalig laag.. Hoeveel jaar werkervaring heb je? en wat zoek je?
Citaat:Geachte heer ........,
Ik heb erg veel interesse om als chauffeur bij u aan het werk te gaan. Mijn naam is Karin
..... en ik ben 34 jaar oud.
U zult wel denken, een vrouw voor dit werk, ja, dat ben ik. Ik ben van mening dat
deze baan super bij me past. Waarom? Dat wil ik u graag uitleggen, ten eerste kan ik
erg goed in een mannenwereld functioneren, ten tweede ik beschik over de juiste rijbewijzen
waar u naar vraagt. Uit mijn cv blijkt dat ik uit de landbouwwereld kom en daar is het hard
werken geblazen, van werken ga je immers niet dood, daar ben ik mee opgegroeid. Verder
hebben vrachtwagens mij altijd enorm geïntrigeerd en heb daarom ook mijn groot rijbewijs
gehaald.
Ik ben gek op autorijden en heb enige tijd ook in het zuiden van Nederland bestellingen
gereden, iets dat me erg goed afging. Ik ben snel met het vinden van de juiste adressen, iets
dat naar mijn mening ook erg belangrijk is bij deze baan, immers tijd kost geld. Ik ben het
type van aanpakken, niet zeuren, kijk niet op een uurtje en houd van snel resultaat. Natuurlijk
ben ik precies, ik kijk liever dingen nog een keer extra na dan dat ik fouten maak.
Tevens kan ik goed met mensen overweg en klantgericht ingesteld. Ik heb niet direct ervaringen met
vrachtwagenonderdelen maar ik ben wel iemand die snel dingen oppakt. Verder blijkt wel uit
mijn cv dat ik veelzijdig inzetbaar ben. Werkzaamheden in het magazijn zijn voor mij niet
ongewoon net zoals het werken in een mannenwereld.
Graag licht ik mijn motivatie toe in een persoonlijk gesprek.
Met vriendelijke groet
Karin .....