Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yucca schreef:Ow dat komt nog wel, zodra ik alles geregeld heb (visitekaartjes,website ect.) Ik zit er ook aan te denken om een groen/lokale ondernemers beurs/fair te organiseren, dat lijkt me wel erg nuttig voor mijn doelgroep.
raya00 schreef:@Nuage: als je de look en feel van een echte post-it wil voor je logo, waarom dan niet een echte post-it waar je zelf op schrijft en vervolgens inscant?
Kan heel mooi zijn, en is sowieso eerlijker, sprekender en meer eigen waardoor het een heel mooi persoonlijk tintje kan geven.
11AFotograaf schreef:Yucca schreef:Ow dat komt nog wel, zodra ik alles geregeld heb (visitekaartjes,website ect.) Ik zit er ook aan te denken om een groen/lokale ondernemers beurs/fair te organiseren, dat lijkt me wel erg nuttig voor mijn doelgroep.
Zelf het organiseren van zo'n beurs? Ja, dat levert waarschijnlijk veel promotie op!
Wat ging je ook al weer doen?? Ik ben het even vergeten, sorry...
JolandaS schreef:Ik heb er geen moeite mee. Als je een klein bedrijfje hebt, betaal je niet veel meer dan voor een privé-rekening. Grotere bedrijven met meer transacties betalen meer. Eigenlijk wel eerlijk: 'de gebruiker betaalt'.
kay27 schreef:Ik zou wel eerst een aantal mensen peilen, misschien mensen die je al kent? Er moet een duidelijk voordeel voor de standhouders aan zitten, dat zul je goed moeten kunnen brengen. En misschien ook goed om rekening te houden met zoveel procent die het niet willen/doen, hou je dan nog genoeg over?