Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nueve schreef:Sita_xx schreef:
hoe kom je aan aangepaste examens scheikunde? examenbundel?
Sterkte met je planning haha
Nee voor onze pilot aangepast! We zijn de eerste lichting.
Nee ik schrap ook maar wat.
Nueve schreef:Pffff STRESS. Ik ga even bedenken wat ik vanmiddag nog ga doen..
- Scheikunde aangepaste examens oefenen
- Wiskunde examen oefenen
- Grieks doornemen
- Economie examen oefenen
- Natuurkunde examen
DIT GAAT NIET LUKKEN.
Oh en en en.Liefste penis aqua Rosa, heb jij heel toevallig ook die dingesen van Leiden van elektriciteit?
![]()
Cherellee_ schreef:Ja, die boeken heb ik ook. Ik heb ook geen antwoorden. Het enige examen wat een beetje overeen kwam met de leerstof is maatschappijleer 1,2 uit 2009-I. Andere examens weet ik ook niet.. Echt balen
Corinne14 schreef:Cherellee_ schreef:Ja, die boeken heb ik ook. Ik heb ook geen antwoorden. Het enige examen wat een beetje overeen kwam met de leerstof is maatschappijleer 1,2 uit 2009-I. Andere examens weet ik ook niet.. Echt balen
Examen dat ook wel redelijk overeenkomen zijn: examen maatschappijleer 2007-I vanaf vraag 24 tot 36, examen 2006-1 vraag 11 tot 25, examen 2004-II vraag 1 tot vraag 12, examen 2004-I vraag 1 tot 14, examen 2002-II vraag 19 tot 30, examen 2001-II vraag 21 tot 31.
Ik kwam er net achter dat ik aan het begin van het jaar een examenbundel had gekregen met aangepaste examens
Flowerpull schreef:Wowww ik ben thuis trouwens! Kon met iemand meefietsen die vlakbij mij woont en toen ging ik fietsen en zij achterop
Maar tess dat doe ik vanavond dan even goed? Want ik ben echt kapotmoe nu en ik moet straks ook nog werken.. Moet eerst even bijtanken en niet aan school denken anders ga ik knock out
Cherellee_ schreef:Wauw, bedankt! Daar kan ik dan mooi ff mee aan de slag
Is die examenbundel van maatschappijwetenschappen?? Zo ja, waar kan ik die krijgen?