Phylos schreef:Hebben jullie ook de/een fout ontdekt in bio samengevat? Er staat dat een reductor elektronen of H+ opneemt en dat een oxidator ze afstaat, lijkt mij met mijn scheikunde kennis toch echt andersom
Lijkt mij ook niet nee..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:Hebben jullie ook de/een fout ontdekt in bio samengevat? Er staat dat een reductor elektronen of H+ opneemt en dat een oxidator ze afstaat, lijkt mij met mijn scheikunde kennis toch echt andersom
Isjtar schreef:Ja die teksten waren idd veel makkelijker vond ik!
Wij hebben in de klas al best veel essays moeten schrijven en dan krijgen je bijvoorbeeld een vraag als "wat voor effect hebben kleuren en geuren etc op het boek" en dat moet je dan over minimaal 2 boeken schrijven.
Er zijn best veel verschillende options, maar mijn leraar heeft ons aangeraden om gewoon uit de literary options te kiezen. Ik ga nu ook nog even sparknotes doorkijken, want mn leraar zei ook dat het erg belangrijk is dat we quotes kunnen noemen uit de door jou gekozen boeken als voorbeeld of openingszin oid.
astriidj schreef:Jeuj eindelijk een limburger erbijEn ook uit Venlo zie ik, op welke school zit je?
Een reductor staat elektronen af, dus neemt H+ op? Welke bladzijde staat dat?
Nueve schreef:Als een atoom elektronen heeft afgestaan, is hij geöxideerd. (Want dan kan ie elektronen opnemen -> oxidator.) Weet niet of ze dat bedoelen?