Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(Of: Congratulations! is misschien beter gepast)

Toch nog steeds moeilijk..... 

Lienek schreef:Melanie jij gaat vandaag ook naar die bijeenkomst toch?
Misschien zie ik je nog wel!
Ik heb iig een zwart rokje aan met een beetje bruinachtige blouse, zwarte panty's en zwarte halfhoge laarsjes.
En o ja ik heb bruin haar blauwe ogen..
tot straks dan misschien?

_karin_ schreef:Als je het niet weet, niet gaan.
Het is niet iets wat je kunt onderschatten. Als jij het ECHT wilt, dan ga je een leuk jaar hebben. Dan ga je ervoor vechten, het heel hard proberen en ontzettend je best doen. Als jij denkt dat je het niet wil, dan ga je hoogstwaarschijnlijk heimwee krijgen. Met je hoofd thuis zitten, bellen, computeren, en niet je best doen om daar een goed leventje te hebben. Mensen zullen zich beledigd voelen dat jij het niet probeert omdat ze verwachten een enthousiaste meid in huis te krijgen.
Anderen gaan jouw jaar niet leuk voor je maken.
Dan is het beter om thuis te blijven voor zowel jezelf als je gastgezin! Lienek schreef:Ja ik heb jou ook nog gezien denk ik!
Zat jij naast een emo achtig meisje?
Iig zo zag ze eruit.
En idd birkenstocks die zag ik!
Maar balen zeg, en ik kwam thuis met een enorme ladder in m'n panty
Maar erg lang.. net te lange zit telkens....
Wel leuk om al die verhalen enzo te horen
bij die projector.

echt lang!

miccamaaike schreef:Volgens mij heb ik al gereageerd waar ik mee weg geweest ben (met Rotary dus) en dat was echt super! je moet alleen wel een club in NL vinden die je uit wil zenden.
Topsy, als je echt zo twijfelt en liever niet wilt, doe het dan niet. Niks is frustrerender dan een ongemotiveerd gastkind in je huis te hebben.. Zo'n jaar gaat niet vanzelf en alhoewel het een super ervaring is, moet je er wel voor werken! Als jij niet voor de volle 100% voor die uitwisseling wilt gaan, dan zou ik overwegen om af te haken. Toen je je aanmeldde, had je toen ook al twijfels?