Ik ben heel blij dat we weer mogen lessen vanaf volgende week!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kairos schreef:Ik heb vandaag weer gereden!Het ging echt best wel lekker! De les van vandaag, meer doen met mijn rem en wat minder met mijn gaspedaal. Ik rij echt vaak net op het randje, ook in situaties waar het niet zo goed kan. Ohja en afstand van de stoep, maar dat is al sinds het begin een dingetje
Maar het ging echt beter dan verwacht
Bubblewrap schreef:CBR wil dat ik een rijtest ga doen. Ik zag het als mogelijkheid dat ze dat zouden besluiten. Maar ik had het niet verwacht en baal er even ontzettend van, weer vertraging
CBR, ik heb zelfs rijles gehad in onze hoofdstad zonder fietsers of wandelaars om te kegelen.
Polly schreef:Bubblewrap schreef:CBR wil dat ik een rijtest ga doen. Ik zag het als mogelijkheid dat ze dat zouden besluiten. Maar ik had het niet verwacht en baal er even ontzettend van, weer vertraging
CBR, ik heb zelfs rijles gehad in onze hoofdstad zonder fietsers of wandelaars om te kegelen.
Wat is de relatie tussen het lessen in Amsterdam zonder iets te raken en het doen van een rijtest? Je moet juist gelest hebben om een rijtest te kunnen doen.
E_J schreef:Mag ik vragen wat een rijtest eigenlijk is? Nog nooit van gehoord. Sorry als die vraag vaak gesteld is
Nayomie schreef:Is een rijtest verplicht als je nog nooit gereden hebt?
Bubblewrap schreef:Kairos schreef:Ik heb vandaag weer gereden!Het ging echt best wel lekker! De les van vandaag, meer doen met mijn rem en wat minder met mijn gaspedaal. Ik rij echt vaak net op het randje, ook in situaties waar het niet zo goed kan. Ohja en afstand van de stoep, maar dat is al sinds het begin een dingetje
Maar het ging echt beter dan verwacht
Netjes!
Bedenk eens dat je een kopje water in de auto hebt staan die niet om mag vallen, dan ga je (in mijn geval) rustiger en bedachter rijden.
Maar he, rijles is om te leren!
E_J schreef:Ik heb against my better judgment toch maar een nieuw examen ingepland![]()
De eerste keer dat de rijschool belde heb ik nee gezegd omdat ik momenteel het geld niet heb en de gok niet durfde te wagen dat ik het tegen die tijd wel heb, maar een uur later belden ze nog een keer of ik het zeker wist omdat alle normale examens al weg waren en er nog 4 faalangst examens beschikbaar waren![]()
Nu dus maar de verste datum gekozen (2 juli) met de gedachte, dan gaan er 2 rondes studiefinanciering overheen en heb ik nog een paar weken de tijd om geld ergens vandaan te toveren. En nu is het alleen nog maar hopen dat ik hem dan wél eindelijk haal. Driemaal is scheepsrecht toch?
E_J schreef:Ik heb against my better judgment toch maar een nieuw examen ingepland![]()
De eerste keer dat de rijschool belde heb ik nee gezegd omdat ik momenteel het geld niet heb en de gok niet durfde te wagen dat ik het tegen die tijd wel heb, maar een uur later belden ze nog een keer of ik het zeker wist omdat alle normale examens al weg waren en er nog 4 faalangst examens beschikbaar waren![]()
Nu dus maar de verste datum gekozen (2 juli) met de gedachte, dan gaan er 2 rondes studiefinanciering overheen en heb ik nog een paar weken de tijd om geld ergens vandaan te toveren. En nu is het alleen nog maar hopen dat ik hem dan wél eindelijk haal. Driemaal is scheepsrecht toch?