Werd net voor de 3de keer gebeld binnen 24 u was voor een tijdelijke functie.. maar wel goed voor je ego. En ik weet nu wel zeker dat ik de goede zin te pakken heb voor mn cv
Ook al heb ik net besloten het solliciteren op eenlaag pitje te zetten.
mijn contract loopt nog tot mei 2015. Maar even te veel meegemaakt wat ik nu allemaal moet verwerken. is niet fijn om aan een nieuwe start te beginnen. en daarnaast werken de afwijzingen daarin niet mee.
Flits__
Geplaatst: 03-10-14 07:42
Afgelopen woensdag te horen gekregen dat ik toch nog tot in ieder geval het einde van het jaar mag blijven . Daarna willen ze gaan kijken of ik nog langer kan blijven, maargoed dat ligt aan de mensen hogerop of dat kan of niet. Ben hier in ieder geval al blij mee
vuurneon: Heel veel succes met je gesprek!
Gabbe: Balen zeg ..
Dungen
Geplaatst: 03-10-14 09:51
gesprek ging goed! Was een heel fijn werving en selectie bureau Mocht deze klant niet voor mij kiezen dan verwachten ze me alsnog snel geplaatst te hebben
Overigens een tip van de Mevrouw van de werving en selectie als je een kantoorbaan zoekt. Spreek je talen! Zorg dat je boven school niveau engels en/of duits spreekt
Ik heb ook mijn eerste afwijzing gehad. Ik had m wel verwacht, ze vroegen minimaal 3 jaar juridische ervaring en ik ben net afgestudeerd en werk 2 jaar in een iets juridische functie. Ze wilden me wel in hun database opnemen, zo even een mailtje opstellen en terug sturen dat ik dat fijn vind! En weer verder zoeken
vuurneon
Geplaatst: 03-10-14 11:20
Flits, gefeliciteerd!
Ik hoop het voor je dungen! (Ik heb dat al zo vaak gehoord van UZB, dat ik zoiets heb van eerst zien, dan geloven daar trap ik niet meer in.) mag ik ook pb?
Duits is bij mij wel echt drama (als ik in dat vak eindexamen moest doen, zat ik nu nog op school ) Engels uitstekend gelukkig.
Dungen
Geplaatst: 03-10-14 11:33
4x gebeld in 48 uur (helaas weer voor een tijdelijke functie) Ik ga straks nog naast mn schoenen lopen
Nu ben ik ook wel heel nieuwsgierig!! Wil je mij alsjeblieft ook een pbtje doen?
Dungen
Geplaatst: 03-10-14 17:10
Je bent de allerlaatste!
Dungen
Geplaatst: 03-10-14 17:33
Lieve poster en meelezers mijn inbox stroomt een beetje te vol (Er zitten hier echt heeeeel veel meelezers kan ik melden ). Ik zal een klein beetje uitleg geven betreft 'het zinnetje' .
Je hebt als het goed is competenties op je cv staan, daar pak je de 3 sterkste uit.. Dus dan begin je met competentie, competentie en competentie, ik zoek een nieuwe werkplek/leuk werk/passend werk/uitdaging/vaste baan net naar waar je op zoek bent .
Bijvoorbeeld:
Spontaan, gestructureerd en ik neem graaf initiatief, ik ben op zoek naar een nieuwe leuke functie.