Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astaloca schreef:Kennen jullie een kleuren tabel voor karakters? Ik zit momenteel met een collega wie echt het tegenovergestelde van mij is. Zij is namelijk karakterkleur 'rood' en ik ben 'geel/groen' . Nu heb ik vanavond een gesprek met haar, omdat ik het moeilijk vind dat zij zo direct naar mij is en ik bepaalde spanning voelde afgelopen tijd. Nu ben ik eerst naar iemand anders geweest waarmee ik op 1 lijn zit en die heeft dit gisteren aankaart bij haar gisteren. Ze vond het dan ook niet leuk dat ik niet rechtstreeks ging naar haar.
Zij gaat mij namelijk komende jaar/ 1,5 jaar begeleiden/coachen.. Hebben jullie een idee hoe hier mee om te gaan of een soort gelijk meegemaakt? Of hebben jullie een idee hoe ik dit kan aanpakken? Mag ook via PB natuurlijk. Jullie zouden me dan erg helpen. Ook als je rood bent.. om het zo maar te zeggen.
RoodZonnetje schreef:Hm, sollicitaties doorgeven aan werk.nl gaat per kalendermaand toch? Niet per 28 dagen toch? (ofzo)
RoodZonnetje schreef:Oja ik zag het net, mijn teller stond weer op 0
Oh, wat dan? Werkstress?
purny schreef:Zo na een weekje vakantie begin ik ook maar weer met solliciteren.... Net een hele leuke vacature gevonden, woon ik niet in de omgeving van 30 km... dus al bij voorbaat niet geschikt. Heb wel eigen vervoer en wil deze baan heel graag... en moet van het UWV in een straal van 50 km solliciteren...
purny schreef:Zo na een weekje vakantie begin ik ook maar weer met solliciteren.... Net een hele leuke vacature gevonden, woon ik niet in de omgeving van 30 km... dus al bij voorbaat niet geschikt. Heb wel eigen vervoer en wil deze baan heel graag... en moet van het UWV in een straal van 50 km solliciteren...