Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kairos schreef:veel succes!
Hebben jullie tips voor verkeersinzicht? Met oefenexamens haal ik gevaarherkenning meestal(soms ruim, soms net aan), kennis tussen de 0-4 fout maar inzicht eigenlijk standaard 6 fout
E_J schreef:Nayomie schreef:Nou, vandaag laatste rijles voor mijn examen gehad. Dinsdag rijexamen voor de auto. Instructeur zei dat ik goede slagingskans heb. Dat is ook fijn.
Alvast heel veel succes! Ik heb maandag ook mijn laatste les voor mijn examen gehad, komende maandag examen. Hopelijk mogen we elkaar volgende week feliciteren
Nayomie schreef:Wat zei je instructeur erover dan? (Ik word gelukkig niet nog zenuwachtiger)
AnnexUdith schreef:Kairos schreef:veel succes!
Hebben jullie tips voor verkeersinzicht? Met oefenexamens haal ik gevaarherkenning meestal(soms ruim, soms net aan), kennis tussen de 0-4 fout maar inzicht eigenlijk standaard 6 fout
Bij kruisingen gas los als de kruising niet overzichtelijk is. Als mensen bij het einde van een stoep staan met de zijkant naar jouw toe dan gas los als ze met hun rug naar je toe staan dan remmen. Bal op de weg altijd standaard remmen. Als er voor je mensen remmen ook remmen. En bij verkeer op de snelweg wat te dicht voor jou weer invoegd gas los zodat je meer ruimte maakt en weer een nette volg afstand hebt.
Ik vond gevarenherkenning juist het makkelijkste op het examen. Je mag best wat fouten maken op dat onderdeel.
E_J schreef:Nayomie schreef:Jaaaa rijbewijs in de pocket!!
Gefeliciteerd!!!
Ik mag 3 maart voor mijn herexamen
Nayomie schreef:Mooi nog even de tijd om te oefenen. Ik vermoed echt dat het is wie je als examinator hebt hoor. Mijn kijkgedrag was niet altijd goed voor mijn gevoel maar mijn examinator was eigenlijk best tevreden.
Hopelijk lukt het 3 maart wel! Je weet in elk geval waar je nog even extra aan kunt werken.
E_J schreef:Nayomie schreef:Mooi nog even de tijd om te oefenen. Ik vermoed echt dat het is wie je als examinator hebt hoor. Mijn kijkgedrag was niet altijd goed voor mijn gevoel maar mijn examinator was eigenlijk best tevreden.
Hopelijk lukt het 3 maart wel! Je weet in elk geval waar je nog even extra aan kunt werken.
Ja dat is ook wel zo, iedere examinator zal het anders beoordelen. Wat fijn dat je examinator tevreden was! Dus nog een weekje en dan kan je lekker rond gaan toeren met je roze pasje?![]()
Ja ik hoop het ook! De volgende keer moet ik wel weer de bijzondere verrichtingen doen maar goed, scheelt weer rijtijd
Nayomie schreef:Oh echt? Moet je die nu weer doen? Of had je geen TTT gehad?
Ja lekker toeren. Moet van mijn vriend ook meerdere keren verplicht met de auto rijden.
E_J schreef:Nayomie schreef:Oh echt? Moet je die nu weer doen? Of had je geen TTT gehad?
Ja lekker toeren. Moet van mijn vriend ook meerdere keren verplicht met de auto rijden.
Ja ik had TTT gehad en vrijstelling gekregen, maar als je zakt moet je ze op je herexamen weer doen![]()
Hahaha dat is ook wel slim hoor! In het begin vooral veel rijden zodat je niks “verleerd”
Nayomie schreef:Meen je. Dat wist ik ook niet. Dat is wel ontzettend zuur.
Ja nou als ik die auto tegen een paal kon rijden, en er schade op kon komen, vind ik het niet erg. Maar dit is een auto die geen kras kan veroorloven
E_J schreef:Pfffff, ik ben alweer gezakt voor mijn praktijk![]()
Ik begin het onderhand toch wel echt spuugzat te worden. Ik vind het echt niet meer leuk. Ik zak ook echt puur op van die domme fouten die ik alleen door de zenuwen maak, want tijdens mijn lessen gaat het telkens gewoon hartstikke goed. Ik word onderhand gewoon stront chagrijnig hiervan
E_J schreef:Pfffff, ik ben alweer gezakt voor mijn praktijk![]()
Ik begin het onderhand toch wel echt spuugzat te worden. Ik vind het echt niet meer leuk. Ik zak ook echt puur op van die domme fouten die ik alleen door de zenuwen maak, want tijdens mijn lessen gaat het telkens gewoon hartstikke goed. Ik word onderhand gewoon stront chagrijnig hiervan