Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dungen schreef:-
En..... er staat een vacature op die helemaal aansluit bij mijn interesse gebied. Maar vacature is +50 dagen oud en er staat in de vacature dat je je brief moet sturen binnen 14 dagen. Zou ik toch nog een belletje wagen of zou ik het laten zitten? -btw vacature word een niveau hoger gevraagd-
Wieldop schreef:Zou ik hier mogen meepraten?
Wat vinden jullie ervan als je voor een functie solliciteert en achteraf gebeld wordt dat het een tijdelijke functie voor 6 maanden is? Is dat normaal of ben ik de eerste die daar te maken mee krijgt?
Wieldop schreef:Zou ik hier mogen meepraten?
Wat vinden jullie ervan als je voor een functie solliciteert en achteraf gebeld wordt dat het een tijdelijke functie voor 6 maanden is? Is dat normaal of ben ik de eerste die daar te maken mee krijgt?
(ben een paar jaar ouder ; ) )
want bij de appie werken is nou ook niet echt een sprong vooruit in je ontwikkeling en gericht op je studie. Maar op jezelf kunnen wonen, is juist weer bevordelijk voor persoonlijke groei.
juist als je nog niet weet wat je wil. Wieldop schreef:Zou ik hier mogen meepraten?
www.ikwerkmetpassie.nl