Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kairos schreef:Ging echt een stuk beter vandaag!:) Nog niet precies hoe het hoort, maar het sturen ging iig al beter en schakelen ging ook wel aardig
Bubblewrap schreef:Kairos schreef:Ging echt een stuk beter vandaag!:) Nog niet precies hoe het hoort, maar het sturen ging iig al beter en schakelen ging ook wel aardig
Joh, je leert nog. Zou gek zijn als je het al precies goed deedWel fijn dat het al een stuk beter ging. Hoeveelste les was het?
Ik mag woensdag weer rijden! Kijken of het fileparkeren nu eindelijk vlekkeloos gaat lukken. Vorige keer heb ik er nog wat tips&tricks over gekregen. Was trouwens wel een mooie situatieEr stond een hele luxe auto in de straat, dus zei mijn instructeur: 'ben je goed verzekerd? Want uhm.. Je mag hem achter die Audi neerzetten!'. Ook wel leuk om hem daar eens achter te parkeren, in plaats van achter een simpele doorsnee auto.
Ik merk nog wel dat ik het lastig vind om instructies te onthouden terwijl ik bezig ben met het rijden. Afgelopen keer moest ik de tweede rotonde naar rechts, en was ik na de eerste rotonde al vergeten welke kant ik bij de volgende op zou moeten. Maar even kijken hoe ik dat op ga lossen
Jessica_1998 schreef:Lastig dat plannen
Ik heb morgen mn 4e poging van mn theorie... nu met dagcursus