Liever niet De afdelingen zelf liggen hier ook vol. Alleen onze icu is dus rustig nu. Wel prettig, betekend over het algemeen prima begeleidbare cliënten
Lang geleden dat ik hier was. Heb een maand thuis gezeten met rugklachten. Vreselijk, niks voor mij.
Vandaag weer begonnen. Had eigenlijk een Bereikbaarheidsdienst, maar die is actief geworden i.v.m. ziek kind van een collega en dat zij daardoor niet mocht werken nu.
Hier geen nachtdienst, wel klaar wakker en ik vermoed dat we niet meer gaan slapen Wij werden rond 1 uur gebeld dat de Opa van mijn vriend is overleden... Dus we zitten nu maar aan de koffie en thee, even bedenken wat we gaan doen, naar Opa toe, of toch thuis blijven en morgen ochtend heen of... Geen idee eigenlijk.
M_D_H: Gecondoleerd, heel veel sterkte voor jou en je vriend.
Lis_Ol: Zit je daar alleen of ben je met meer collega's? Mijn rug gaat wonderbaarlijk goed. Ik was er een beetje huiverig voor omdat ik tot nu toe telkens nog wel in meer of mindere mate last had van klachten na een tijdje gezeten te hebben. Maar het valt me niets tegen. Op deze locatie zit je eigenlijk heel veel. Erg rustig, weinig oproepen. Maar had hier bewust om gevraagd, zodat ik even rustig kon bijlezen wat er allemaal gebeurd is de afgelopen maanden. En daarnaast zit ik aan de antibiotica voor een hele nasty amandelontsteking sinds vrijdagavond. Dus dit komt wel ff goed uit. De volgende 2 nachten wel op de 'drukkere' locatie waar we met z'n 4-en zitten.
Nee zitten hier met 5 in de nacht, dus aanspraak genoeg Verwachten nu nog een opname, wel lekker dit tijdstip, precies rond de tijd van inkakken
Fijn dat het wel goed gaat en je ff rustig in kan komen! Wat doe je ook alweer voor werk?
Fem
Geplaatst: 03-03-21 06:28
Ik werk bij Kentalis, een organisatie voor mensen met een auditieve (communicatieve) en in mijn geval meervoudige beperking. De locatie waar ik nu zit heb ik 2 woongroepen onder mijn toezicht waar de cliënten een hogere mate van zelfstandigheid hebben.
De andere locatie hebben we met z'n 4-en 20 woongroepen onder ons toezicht met een (zeer) lage mate van zelfstandigheid. Daar hebben we in de nacht veel verzorgingsmomenten.
[Edit] Feitelijk dus gehandicaptenzorg, maar de organisatie gaat veel verder dan dat. Als jij bijvoorbeeld last hebt van oorsuizen of een spraak-taal-probleem, dan kun je ook bij Kentalis terecht komen. Maar ze hebben dus ook woongroepen.
Ik begin ook weer aan de werkweek. Zojuist te horen gekregen dat ze bezig zijn om iedereen om 00.30 te laten beginnen. Dus half uurtje extra. Dan kom ik met een drukke week bijna op de 40 uur hahaha