Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:En we hebben weer een afwijzing binnen. Met de mededeling dat zij wegens het hoge aantal sollicitanten geen feedback kunnen geven op de reden. Wat heb ik daar nou aan. Ben Ze in staat om een mail terug te sturen met daarin: bedankt maar ik zag toch af van de vacature maar kan door mijn vele sollicitaties geen persoonlijke feedback geven.
Hhhhhhmmmmmzzzz.... Vermoeiend
purny schreef:Ze geven geen reiskosten voor sollicitatiegesprekken maar ze verplichten je wel om zoveel km te gaan zoeken en solliciteren. Alsof het geld je als werkloze op de rug groeit.
vuurneon schreef:purny schreef:Ze geven geen reiskosten voor sollicitatiegesprekken maar ze verplichten je wel om zoveel km te gaan zoeken en solliciteren. Alsof het geld je als werkloze op de rug groeit.
Ja en ze geven je ook geld terwijl je niet werktik ben echt blij met de ww! Voor zover je blij kan zijn met semi werkloos zijn natuurlijk
T is natuurlijk ook eigen belang. Maar... Je kan het dan ook vragen aan het bedrijf waar je op gesprek moet komen of je een reiskostenvergoeding kan krijgen.