Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je realiseert je pas hoe een erstige bokt-junkie je bent als het niet werkt

cracker schreef:Narya, gaat je duits morgen lukken?
Echt...snap er helemaal niks van. Ben bang dat het er aan ligt dat de leraar meer van me verwachtte. Dat zei hij een tijd geleden zelfs nog... Een paar weken geleden kwam ik erachter dat mijn opa bij het KNIL heeft gezeten, en hier thuis hebben we 2 mappen vol met papieren uit die tijd liggen. Had ze ook meegenomen naar school. De leraar zei toen al dat hij eigenlijk wel veel van me verwachtte op het mondeling
dat mijn opa daar heeft gezeten betekend toch niet meteen dat ik er alles vanaf weet 

Echt veel, zou wel gaaf zijn als je daar een mooi cijfer op scoort 

) en een 7,5 op nederlands, en vorige week had ik toetsweek, eerst de slechte cijfers dan maar
: een 4,2 op natuurkunde (ga ik herkansen) een 1,5 op wiskunde (ga ik ook herkansen
) een 5,5 op scheikunde (was ik nog wel blij mee want ik snapte geen hout van die toets) en een 5,8 op economie en de goeie cijfers: een 7,8 op biologie (het hoogste van de klas
) een 7,1 op duits, een 7,7 op frans (ik had een 10 op het tekstgedeelte maar een 3 op het woordjesgedeelte, die had ik niet geleerd
)

Narya schreef:cracker schreef:Narya, gaat je duits morgen lukken?
Ik hoop het, maar net kon ik niet eens op het Duitse woord voor salaris komen, dus ik vrees het ergste![]()
. Kim_89 schreef:Splash: 6,7 is toch ook prima om je examen mee in te gaan?
Ik ben er blij mee!!
viefdepief schreef:Zouden ze die laatste tentamens expres zo moeilijk maken in de hoop dat iedereen nu opeens extra hard gaat zitten leren?

)
(mijn engels is echt dramatisch slecht
)
Klinkt niet heel mooi als je die cijfers zo ziet! Maar gelukkig sta je nog voldoende! 
viefdepief schreef:Zouden ze die laatste tentamens expres zo moeilijk maken in de hoop dat iedereen nu opeens extra hard gaat zitten leren?
Wel balen zeg

tot een 9. 
Helemaal ideaal, alleen op vrijdagavond en zaterdag werken

. Wat voor baantje is het? 

Kunnen jullie ze nog herkansen?

)
Wat zouden jullie doen?