HBO 2017/2018!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xGwenn

Re: HBO 2017/2018!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 20:14

Hier begin ik overal een dubbele agenda te hebben, gewoon werken, school, meewerken aan een project, vrijwilligerswerk nog enzovoort.

Maar vandaag waren we weer aanwezig om te werken aan het project waarmee we mogen helpen de campagne op te stellen en ik vind het helemaal leuk om er zo aan mee te kunnen denken *\o/*

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 08:09

saabineex schreef:
Fijn dat je toets goed ging Darkness!! Hoeveel moet je er nog?

Mooie cijfers Sophie!

Vandaag mijn 3e tentamen gehad, Duits. Had weer heel erg hoofdpijn dus kon mijn moeilijk concentreren, maar ging desondanks nog best oke.

Ik moet er nog 5 waarvan twee herkansingen (helaas -O- ) en een mondeling examen. De herkansingen hebben prioriteit en voor vandaag heb ik niet zo goed geleerd daardoor dus ben heel benieuwd...

Ah balen van je hoofdpijn... Mogen jullie trouwens geen eten/drinken meenemen? Anders voortaan gewoon een strip paracetamol meenemen. Doe ik ook zo vaak :+

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 08:15

xGwenn schreef:
Hier begin ik overal een dubbele agenda te hebben, gewoon werken, school, meewerken aan een project, vrijwilligerswerk nog enzovoort.

Maar vandaag waren we weer aanwezig om te werken aan het project waarmee we mogen helpen de campagne op te stellen en ik vind het helemaal leuk om er zo aan mee te kunnen denken *\o/*

Dat is de drukte dan wel waard, leuk! :D

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 09:04

Wat een goede cijfers komen er langs en wat een drukte overal!

Ik heb straks mijn kl*te tentamen waar ik erg tegen op zie. Ben zo slecht gefoccused en eigenlijk zwaar teleugesteld in mezelf hoe ik me zo kan laten afleiding door facebook en spelletjes. Ben verdorie bijna 20, kom aan Kirs :o

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 10:20

xDarkness schreef:
Ik moet er nog 5 waarvan twee herkansingen (helaas -O- ) en een mondeling examen. De herkansingen hebben prioriteit en voor vandaag heb ik niet zo goed geleerd daardoor dus ben heel benieuwd...

Ah balen van je hoofdpijn... Mogen jullie trouwens geen eten/drinken meenemen? Anders voortaan gewoon een strip paracetamol meenemen. Doe ik ook zo vaak :+

Dat is veel!! Succes. Mogen wel drinken, eten geen idee. Paracetamol helpt nauwelijks bij mij, helaas...

Succes Kirsten, je kan het +:)+

xGwenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:01

Helpen aspirine/advil ook niet? Een paracetamol maakt voor mij ook geen verschil, maar advil doet wonderen

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:11

KirstenHorse schreef:
Wat een goede cijfers komen er langs en wat een drukte overal!

Ik heb straks mijn kl*te tentamen waar ik erg tegen op zie. Ben zo slecht gefoccused en eigenlijk zwaar teleugesteld in mezelf hoe ik me zo kan laten afleiding door facebook en spelletjes. Ben verdorie bijna 20, kom aan Kirs :o

Herkenbaar, ben ook aan het studeren en ik word constant afgeleid. :=

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:16

@saabineex, bedankt! Het tentamen viel me eigenlijk best mee en misschien heb ik hem gehaald ook :')

@sureido, vreselijk he?!

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:58

KirstenHorse schreef:
@saabineex, bedankt! Het tentamen viel me eigenlijk best mee en misschien heb ik hem gehaald ook :')

@sureido, vreselijk he?!

Hahaa misschien gehaald... Heb je niks aan :') :')

Gwenn, advil weet ik niet, misschien dat eens proberen. Ik weet dat ibuprofen wel helpt, maar dat is zo'n rotzooi...

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:04

saabineex schreef:
xDarkness schreef:

Dat is veel!! Succes. Mogen wel drinken, eten geen idee. Paracetamol helpt nauwelijks bij mij, helaas...

Succes Kirsten, je kan het +:)+

Dat is idd veel... De stress hahah... Je kan ofc pijnstilling meenemen die wel helpt, het was maar een voorbeeld =]. Vraag het na of kijk de exam regulations even door, daar staat heus of er ook gegeten mag worden.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:14

Ik heb afgelopen vrijdag een tentamen herkanst waar ik een 6.8 voor heb gehaald. Ik heb in december een week in het ziekenhuis gelegen en tot mijn tentamens als een zielig hoopje mens thuis gezeten. Vond het een enorm interessant en leuk vak (Databases) dus ik ben hem gaan herkansen. Het tentamen ging goed en ik dacht het eerdere cijfer wel verbetert te hebben. Blijk ik verdorie een 9.3 te hebben gehaald *\o/*

Vanavond en morgen nog tentamens en dan ben ik weer verlost :j Wie moet er nog meer even tegenaan?

xGwenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:38

Mooi punt zeg!!
Ik heb over 2 weken inleverweek, waar ik de deadline heb van 4 vakken én 3 herkansingen.. De stress begint inmiddels wel toe te nemen :\

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:51

Wij mogen alleen herkansen als we onder de 5,5 hebben haha. Ben echt bang voor een onvoldoende voor mijn tentamen van gisteren... ben benieuwd.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 12:03

Succes xGwenn! Ik heb altijd een beetje stress nodig om gemotiveerd te raken :Y)

theadora99 oh wat jammer, ik vind het wel fijn om punten te verbeteren. Hopelijk krijg je een goed cijfer!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:59

Ik heb de laatste pagina's even terug gelezen. Maar overal op reageren gaat wat veel worden hihi.

Ik weet eigenlijk niet of ik hier al eens gereageerd heb of niet, maar ik zal toch even snel mezelf voorstellen.

Ik studeer Facility Management aan Zuyd Hogeschool in Heerlen. Het is de Associate degree opleiding en ik ben nu aan mijn afstudeerstage bezig. De afgelopen bijna 2 jaar zijn omgevlogen en ik hoop dat ik dat aan het eind van m'n stage ook kan zeggen.

Ik zit nu in week 8, dus nog 12 te gaan. Helaas vind ik m'n stage niet echt fijn, dus het is even doorbijten. Verder wel alle punten binnen die ik tot nu toe op school heb kunnen halen, dus ik hoef 'alleen' stage nog voldoende af te ronden en het eindexamen gesprek.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 14:08

Netjes KH!
Ik heb mijn eerste twee cijfers binnen 6,8 en een 7,4 dus ben helemaal tevreden. Nu nog 1 of 2 krijgen en dan heb ik periode drie ook succesvol afgerond!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 15:03

Hier morgen alleen nog even naar de periode evaluatie, en dan begint maandag alweer de laatste periode van tien weken :oo
Het gaat zo snel!

Wie is er allemaal al goed opweg voor een P?

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 15:27

Balen trouwens van je stage JurdyWonan..

@Steeph, ik zit in mijn tweede jaar nu maar op 1 ding na tot nu toe alles gehaald!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 15:31

saabineex schreef:
Heb je een leuke stage Balou?

Fijn dat je alles al af hebt voor paperday. Is dat gewoon soort van verslagen inleveren? Duimen voor je hertentamen!

Jaa! Ik heb hier in november/december ook al stage gelopen. :)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 15:31

Pff, ik ben aan het leren en oefenen voor mijn marketing tentamen morgen en telkens denk ik het te weten, maak ik een oefen tentamen, heb ik 20 van de 44 fout ofzo :/ en je moet er 14/44 goed hebben voor een voldoende. Word denk ik zo nog gek!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 15:32

theadora99 schreef:
Wij mogen alleen herkansen als we onder de 5,5 hebben haha. Ben echt bang voor een onvoldoende voor mijn tentamen van gisteren... ben benieuwd.

Wij mogen in principe altijd herkansen, maar is je cijfer van poging 1 een 6 en van poging. 2 een 5 heb je pech. Het laatst behaalde cijfer telt.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 15:36

paljaslaura schreef:
Balen trouwens van je stage JurdyWonan...

@Steeph, ik zit in mijn tweede jaar nu maar op 1 ding na tot nu toe alles gehaald!

Netjes!

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 18:09

Steeph schreef:
Hier morgen alleen nog even naar de periode evaluatie, en dan begint maandag alweer de laatste periode van tien weken :oo
Het gaat zo snel!

Me *\o/* *\o/* 7,1 voor marcom en een 8.7 voor sales rapport. Ik wacht nog op sales tentamen (wel gehaald, nog geen cijfer bekend), Duits tentamen en Nederlands rapport.

Mooie cijfers zie ik voorbij komen zeg, goed bezig!

Wij mogen altijd herkansen, maar hoorde dat je laatste cijfer telt (dus niet hoogste) Lijkt mij best raar?

Nog een paar weken en dan is school alweer voorbij, gaat hard zeg...

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 18:28

Steeph schreef:
Het gaat zo snel!

Ik! Tot nu toe alles gehaald.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 21:25

Ik ben ook goed op weg voor een P met tot nu toe alles gehaald *\o/*