Maar vandaag waren we weer aanwezig om te werken aan het project waarmee we mogen helpen de campagne op te stellen en ik vind het helemaal leuk om er zo aan mee te kunnen denken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saabineex schreef:Fijn dat je toets goed ging Darkness!! Hoeveel moet je er nog?
Mooie cijfers Sophie!
Vandaag mijn 3e tentamen gehad, Duits. Had weer heel erg hoofdpijn dus kon mijn moeilijk concentreren, maar ging desondanks nog best oke.
) en een mondeling examen. De herkansingen hebben prioriteit en voor vandaag heb ik niet zo goed geleerd daardoor dus ben heel benieuwd...
xGwenn schreef:Hier begin ik overal een dubbele agenda te hebben, gewoon werken, school, meewerken aan een project, vrijwilligerswerk nog enzovoort.
Maar vandaag waren we weer aanwezig om te werken aan het project waarmee we mogen helpen de campagne op te stellen en ik vind het helemaal leuk om er zo aan mee te kunnen denken
xDarkness schreef:Ik moet er nog 5 waarvan twee herkansingen (helaas) en een mondeling examen. De herkansingen hebben prioriteit en voor vandaag heb ik niet zo goed geleerd daardoor dus ben heel benieuwd...
Ah balen van je hoofdpijn... Mogen jullie trouwens geen eten/drinken meenemen? Anders voortaan gewoon een strip paracetamol meenemen. Doe ik ook zo vaak
KirstenHorse schreef:Wat een goede cijfers komen er langs en wat een drukte overal!
Ik heb straks mijn kl*te tentamen waar ik erg tegen op zie. Ben zo slecht gefoccused en eigenlijk zwaar teleugesteld in mezelf hoe ik me zo kan laten afleiding door facebook en spelletjes. Ben verdorie bijna 20, kom aan Kirs
KirstenHorse schreef:@saabineex, bedankt! Het tentamen viel me eigenlijk best mee en misschien heb ik hem gehaald ook![]()
@sureido, vreselijk he?!
saabineex schreef:xDarkness schreef:Ik moet er nog 5 waarvan twee herkansingen (helaas) en een mondeling examen. De herkansingen hebben prioriteit en voor vandaag heb ik niet zo goed geleerd daardoor dus ben heel benieuwd...
Ah balen van je hoofdpijn... Mogen jullie trouwens geen eten/drinken meenemen? Anders voortaan gewoon een strip paracetamol meenemen. Doe ik ook zo vaak
Dat is veel!! Succes. Mogen wel drinken, eten geen idee. Paracetamol helpt nauwelijks bij mij, helaas...
Succes Kirsten, je kan het

Wie moet er nog meer even tegenaan?

theadora99 schreef:Wij mogen alleen herkansen als we onder de 5,5 hebben haha. Ben echt bang voor een onvoldoende voor mijn tentamen van gisteren... ben benieuwd.
Steeph schreef:Hier morgen alleen nog even naar de periode evaluatie, en dan begint maandag alweer de laatste periode van tien weken
Het gaat zo snel!
Wie is er allemaal al goed opweg voor een P?
7,1 voor marcom en een 8.7 voor sales rapport. Ik wacht nog op sales tentamen (wel gehaald, nog geen cijfer bekend), Duits tentamen en Nederlands rapport.