Ik woon half thuis, half samen, maar mijn school zit nog geen 10km verderop dus dat scheelt ook een hoop. Ik kan juist af en toe niet wachten tot ik uit huis kan, ondanks dat ik echt wel lieve ouders heb

De vakantie hier was ruk.. Dit blok ligt mij kwa onderwerp eigenlijk helemaal niet zo dus ik heb er soms best wel wat moeite mee.. Ik had dan ook al verzonnen dat ik liever de anatomie dan de bloktoets haal, omdat ik ondanks dat het me minder ligt, wel liever de bloktoets opnieuw maak. Maar ik ga zeker wel voor allebei leren
We hebben alleen weken vol les tot aan de toetsweek, en daarna 6 toetsen in 3/4 dagen tijd... Dus daar kijk ik wel een beetje tegenop.. Terwijl we vorige blok de laatste 4/5 weken eigenlijk al vrij weinig deden en vervolgens 3 toetsen in 2 weken tijd hadden.. Dus kwa verdeling hadden ze daar ook wel wat aan mogen doen
Komen nog wat familieomstandigheden bij waar ik al wat langer stress van heb. Wel ben ik in de vakantie tante geworden dus dat is heel erg leuk, maar ik ben ook door m'n rug gegaan waardoor ik een paar dagen plat heb gelegen en dus niet zoveel aan school heb kunnen doen. En mijn (stief)opa is afgelopen zaterdag overleden. Morgen is de crematie, dus heb de laatste dagen dus ook wel wat anders aan m'n hoofd gehad...
Maargoed, we gaan het wel zien... Gelukkig wordt volgend blok als het goed is wel weer heel erg leuk, maar het liefst zou ik gewoon alle toetsen in één keer halen natuurlijk..

) en heb gewoon iets gekozen om dan maar in ieder geval iets te doen