Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb ook nog mijn rooster niet super vervelend.
daisssx schreef:Ik zal me trouwens even voorstellen(kan mijn vorige bericht niet bewerken?)
Ik ben Daisy, 16jr. Ik ga naar het ROC A12 in velp.
Ik rij een kwpn x arabier voor iemand bij en ik heb een eigen nmprs pony(teun) die ik voor de kar ga beleren.
alleen ik ga naar het helicon.

xBerber schreef:JA LIJN 43!
Vanaf Apeldoorn station pak ik 'm en stap ik bij Graaf Gerhardlaan uit
daisssx schreef:xBerber schreef:JA LIJN 43!
Vanaf Apeldoorn station pak ik 'm en stap ik bij Graaf Gerhardlaan uit
Ik stap in dieren in (rode kruislaan) en stap bij de gruttostraat weer uit.
Dus kans is groot dat we elkaar vaak in de bus zien.
je mag wel een plekje voor me vrijhouden in de bus, is vreselijk om in dieren in te stappen. Alles zit vol..![]()
Ik zal wel zeggen hoelaat ik sochtends steeds in de bus zit, als ik mn rooster heb. Laat ik je m'n tas wel zien dan weet je tenminste bij welke mafkees je zitten moet 
Maar aan de andere kant ben ik ook wel toe aan een vast ritme en nieuwe contacten! UhNee schreef:Ik heb een middag dat ik m'n klas ontmoet, een sportief dagje met een afsluitende bbq en nog een dag waarin we denk ik iets van een rondleiding oid krijgen. Begin er steeds minder zin in te krijgen eerlijk gezegdMaar aan de andere kant ben ik ook wel toe aan een vast ritme en nieuwe contacten!
daisssx schreef:UhNee schreef:Ik heb een middag dat ik m'n klas ontmoet, een sportief dagje met een afsluitende bbq en nog een dag waarin we denk ik iets van een rondleiding oid krijgen. Begin er steeds minder zin in te krijgen eerlijk gezegdMaar aan de andere kant ben ik ook wel toe aan een vast ritme en nieuwe contacten!
Leuk die bbq! Zo leer je iedereen wel meteen goed kennen.