Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wat fijn leffroi!
fannetje schreef:Als ze niets vinden? Ik zou dan een spuitje met dex overwegen, gewoon omdat ze zich daar dan beter op voelen. Mocht ook dat hem niet helpen, kijk naar je kat, alsof het de kat van de buren is, wat zou je dan doen. Het moet wel leuk blijven natuurlijk, maar zonder oorzaak opgeven vind ik zelf altijd wel lastig.
Lefroi, als het dat is, dan is de vraag, komt hij normaal in contact met andere katten. Zo nee, dan kun je kijken hoe lag het leuk blijft, is het dat niet meer, dan is het genoeg.

WillemYntJee schreef:Hè wat naar Fleur, t leek zo de goede kant op te gaan!
Ik duim voor je kat leffroi, is t die leuke rode die je laat liet zien of haal ik nu mensen door elkaar?
Wij hadden vandaag een kitten van 10 weken met een verstopte plasbuis.. 10 weken pas! Echt heel sneu.
Voor de assistentes die ook landbouwhuisdieren doen, wat hebben jullie voor extra taken om de veeartsen te ontlasten? T is de bedoeling om dat binnen onze praktijk een beetje op te gaan zetten dus ik ben op zoek naar tips!

(als ik haar nog weg kan geven want ze is wel érg leuk
)

fleurtjeuh schreef:3 weken niet gegeten?![]()
Bijzondere kat
Hier nog geen verbetering wat betrefd eetgedrag..
Komt enthousiast naar beneden, doet alsof hij wil eten maar loopt dan naar de achterdeur en wil naar buiten..
Wat hij uiteraard niet mag omdat hij ziek is.