Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marlou_ schreef:Dankjewel!! Ja ik hoop Eindhoven, dat is namelijk maar 10 minuten fietsen voor mijik denk het ook wel hoor maar dat is nog niet bevestigd.
En Mondy, tip voor maandag: blijf (bij) jezelf. Reageer zoals je in het echt ook reageerd en wat bij jou past. Laat het over je heen komen, maar het is hartstikke spannend.
ik zeg dat ik het hoop, maar ik heb ondertussen een snufje gezien van hoe de organisatie in elkaar zit dus ik wil eerst bevestiging voor ik juich.
derde selectiedag vandaag ! 
We waren blij dat het een rustige dag was haha, waren die maandag maximaal bekogeld. Had toen vier keer een blok op dezelfde spier gehad, die al blauw was van het klimmen
. Dat trok de dagen daarna door naar mijn knie, dus liep er nogal beroerd bij! Fijn zo vlak voor het examen
Maar ben geslaagd!
in de ochtendgroep in de groep gezeten die ingesloten naar t stadion toe moest en idd die blokken gooien. Kan me voorstellen dat het voor jullie een welkome afwisseling is
Zeker zo voor t examen 
Melissa schreef:Spannend Marlou! Kleding komt vast goed. Je gaat pas in uniform zodra iedereen het heeft! Geniet er nog maar van zolang je het niet aanhoeft, soms blijf je je omkleden
Als je het uniform volgende week nog altijd niet hebt, laat dat de 23ste even weten, maar daar vragen we dan ook wel even naar.