Moet t nog maken maar zie er best wel tegen op. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Vandaag laatste dag van proefwerkweek en dan vakantie!!

moet hem aan de ene kant wel gelijk geven haha
en moet vandaag de hele dag werken dus ben benieuwd
Niece schreef:4.5 = voldoende op de rekentoets??![]()
![]()
Moet t nog maken maar zie er best wel tegen op.
Heb een 7,9 voor m'n maatschappijleer toets. En een 6,8 voor natuurkunde. De wonderen zijn de wereld nog niet uit
roooooss schreef:Ondanks het hier al een tijdje stil is, kan ik me hier melden? Heb deze week definitief de keuze gemaakt om terug te gaan naar havo 4, omdat mijn cijfers nog niet helemaal naar mijn zin zijn en ook nog niet helemaal klaar ben voor het examen. Zou graag beter willen doen. Vanaf maandag ga ik beginnen in havo 4, ben in ieder geval ontzettend zenuwachtig
waar sta je nu nog onvoldoende voor?
maar dat duurt zo lang.. Maar goed, wat ik wel raar vond is dat de andere 4 havo klas (maatschappij kant) een andere rekentoets kregen?
We maken toch ook hetzelfde Nederlands en Engels examen? Waarom dan een andere rekentoets? Maar op die vraagkunnen ze op mijn lieftallige school geen antwoord op geven

Verder heb ik nog een Shetlander Trijntje, en een 4 jarige merrie Anima. Op dit moment ben ik haar nog aan het door rijden
ik heb haar ook pas sinds november.

na een periode lang zeuren ben ik er nu eindelijk vanaf
afkijken lukt je niet hahaha. Maar goed, dat zal dan wel weer iets van school zijn.