Zijn best diep gelukkig.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kaus schreef:Wij hebben deze, maar dan in net rood en wit en met een draaislot
[ Afbeelding ]
Zijn best diep gelukkig.

Bij ons maken ze de kluisjes aan het einde van het jaar leeg (en dreigen ze om alle spullen weg te gooien). Dus ik had al m'n troep er in laten liggen, maar dat hebben ze dan weer niet opgeruimd 

) of bij de lidl op 2 minuten fietsen en daar is het lekker goedkoop. Soms als ik twee tussenuren heb samen met een vriendin gaan we iets eten in de stad

Maaike162 schreef:Wij werken met tablets, dus ik zit heel veel in de les op FB en bokt. Vandaag zo'n saaie les gehad dat ik maar allemaal regelmailtjes ging beantwoorden. En waarschijnlijk dacht de docent dat ik aantekeningen aan het maken was
Kluisjes die een enorme troep zijn, is wel herkenbaarBij ons maken ze de kluisjes aan het einde van het jaar leeg (en dreigen ze om alle spullen weg te gooien). Dus ik had al m'n troep er in laten liggen, maar dat hebben ze dan weer niet opgeruimd
Een meisje uit mn klas heeft een waterkoker, theezakjes en kopjes in haar kluisje staan. Dus dan gaan we vaak thee drinken in tussenuren. Ze wil eigenlijk nog een tosti-apparaat in kluisje zetten, maar ze weet niet of dat door de hele school te ruiken is als je tosti's maakt in de pauze. Iemand met ervaring daarmee?

die van mij is meestal wel netjes, kan erg slecht tegen rommel
Maar wat heb jij er veel in liggen zeg Floriske (echte naam even kwijt)
bij mij liggen er alleen boeken, jas, eten en drinken en als ik gym heb een tas in
een usb oplader in je kluisje is echt handig zeg! Op mijn school zijn ze niet zo streng met mobieltjes, we mogen nu ook opeens tablets enzo meenemen naar de les voor de aantekeningen, vet chill, kan dan gewoon film gaan kijken op school via netflix

", het is trouwens Marrette 
de reden is dus dat wij te weinig internetsnelheid hebben om iedereen te voorzien. Naja, volgensmij is dat een kleine leugen om ons toch minder op ons mobiel te laten (alsof er niemand is met een abbo
), of willen ze gewoon niet meer betalen, want als ze het echt wilden hebben zou het echt wel geleverd kunnen worden hoor
ze hebben Facebook en Twitter en spelletjes enzo ook geblokkeerd, al ons plezier in het leven wordt weggenomen
alleen oppassen dat de vrouw van de mediatheek je niet ziet
EskeGirl schreef:Damn, had net een leuke ckv docent, die had te veel uren ofzo, dus krijg nu de stomme van vorig
jaar weer
Zag echt bruggertjes 5-10 minuten voor de eerste bel naar hun lokaal lopen

. Ik kwam een keer 30 minuten (meer dan een halve les) te laat (met goede reden) maar ik had het briefje nog niet laten zien of hij zei al: "ja ga maar zitten" zelfs toen was ie niet van plan mij te laat op te schrijven terwijl ik eigenlijk OW was 
gelukkig waren er vriendinnen logeren die een uur later moesten beginnen, dus ik werd wakker toen ik net op de fiets had moeten zitten, dus was ik 'maar' 13 minuten te laat, maar hij vond het volgensmij alleen maar grappig dat ik niet op tijd was, had ie wel verwacht

Nou ja, ongeoorloofd te laat bedoel ik dan 
Maaike162 schreef:Ik ben gewoon nog nooit te laat gekomen in mijn VWO carriereNou ja, ongeoorloofd te laat bedoel ik dan
De dagwacht ( soort van congierges) mocht mij. Dus als ik te laat was zei ze: Het was ook wel heel glad he, je krijgt een geoorloofd te laat briefje. Of: Loop maar snel door, als je niet teruggestuurd wordt in de klas heb je geluk! Echt heel chill!

Susan88 schreef:Ik ben met bijna de hele klas te laat gekomen, omdat net voor de les het lokaal gewijzigd was. Stonden we bijna met z'n allen voor een lokaal zonder leraar. Toen we het gingen melden bleek dus dat we in een ander lokaal les hadden. Eenmaal in het juiste lokaal was de leraar 3 leerlingen aan het lesgeven en moesten wij ons de volgende dag 45 minuten eerder melden op school. Was wel erg gezellig. We hadden namelijk afgesproken om met z'n allen te gaan ontbijten. Iedereen nam iets lekkers (voor 4 à 5 personen) mee en dat gingen we dan op school eten