Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
spottedponie schreef:Alleen genetica, en die heb ik niet gehaald, samen met driekwart van de rest van de klas... Had t ook niet verwacht, hebben zo in de clinch gelegen met de docent... heb ook een officiele klacht ingediend tegen haar.... Maar ja, nu weer fris aan blok 3 beginnen, loop alleen nog achter op wat verslagen, dus daar ga ik deze week maar eens voor zitten, scheelt dat ik volgende week 3 dagen vrij ben van t werk, kan ik dan mooi inhalen...
spottedponie schreef:Wij hebben M. Daemen voor Genetica, en waarschijnlijk volgend jaar ook weer voor voortplanting, we kunnen alleen niet zo goed met haar door 1 deur.. zachts gezegd...
We kregen de laatste les te horen dat we maar de helft van de tentamenstof gehad hadden, dat was onze eigen schuld want we hadden teveel tijd verspeeld aan de minilessen die we van haar moesten geven, verder ging ze doodleuk stof bespreken wat helemaal geen tentamenstof was... Waren allemaal didactische keuzes.... kreng...
spottedponie schreef:Daar mag ik morgen mee beginnen, vrees er ook een beetje voor haha, gister eerste deel van het hoofdstuk al doorgelezen, maar is niet veel bijven hangen haha
Gelukkig komende periode op dinsdag maar tot 19:40 naar school, beetje rust even, kan het wel gebruiken...
spottedponie schreef:Vanavond hebben we van 18:00 tot 21:00 (op rooster staat 21:40, maar stoppen vaak al eerder) FO
Op dinsdagen beginnen we altijd om 12:20, periode 3 dan tot 19:40 (eerdere periodes gewoon tot 21:40)
..

Zoveel zelfstudie....
meestal stort ik op vrijdagavond om 8 uur in op de bank, takelt mn vriend me er vanaf als hij naar bed gaat en slaap ik aan een stuk door tot de volgende morgen... Dan ga ik naar mn paard, beetje rommelen voor mezelf, smiddags wat leren en thuis beetje hobbyen, met de kleine naar dr pony enz, savonds wat met vriendje doen, en zondags ligt het eraan wat ik aan school moet doen, anders is dat voor het huishouden, boodschappen, nog wat meer aandacht voor dochterlief, sociale contacten... 
super chill! XD nu heb ik nog 2 periodes om VGT D te halen, die heb ik nodig als ik op buitenland stage wil volgend jaar xD spottedponie schreef:Haflinger, ik houd het vaak ook niet volmeestal stort ik op vrijdagavond om 8 uur in op de bank, takelt mn vriend me er vanaf als hij naar bed gaat en slaap ik aan een stuk door tot de volgende morgen... Dan ga ik naar mn paard, beetje rommelen voor mezelf, smiddags wat leren en thuis beetje hobbyen, met de kleine naar dr pony enz, savonds wat met vriendje doen, en zondags ligt het eraan wat ik aan school moet doen, anders is dat voor het huishouden, boodschappen, nog wat meer aandacht voor dochterlief, sociale contacten...
Er zitten gewoon te weinig uren in een dag, en te weinig dagen in een week....
Gelukkig heb ik een geweldige vriend die me overal probeert te helpen!
! Daar heb je dan veel aan! Ik heb vandaag school tot kwart voor 5,dan snel naar huis eten en naar paardlief en dan om 7uur les op de rijvereniging! Is de 2e keer dud ben lichtelijk gespannen! 
was echt een stom beroepsproduct, maargoed. Fijn cijfer
saai. 
Godzijdank! Anders zat ik 5 maanden met iemand in het groepje die ik niet mag
(nja niemand mag haar) Vind het heel erg sneu voor dat meisje, want niemand wil bij haar, maargoed ze is ook echt vreemd en dat werkt gewoon niet bij zo'n project.
?
!
? 
maargoed. Hier wordt niets gedaan aan Carnaval. 
. 
Op mn kamer wel (vooral voor de privacy omdat je anders bekeken wordt door de overburen
), maar niet helemaal verduisterend.
want met de top week stonden ze met twee pony’s ergens reclame te maken. Niet echt de juiste manier denk ik zo
ben gestopt en wil weer paardrijden maar om met pony’s over de topweek te banjeren, sla je een beetje de plank mis... ik zou daar namelijk echt niet gaan staan. Twijfel nu tussen toch Olof of een sportvereniging. Leden hier trouwens?