Even bij een gitaarwinkel langs gaan anders, die kunnen je adviseren en dan mag je meestal wel een paar gitaren uit proberen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Even bij een gitaarwinkel langs gaan anders, die kunnen je adviseren en dan mag je meestal wel een paar gitaren uit proberen
taartjee schreef:Speelt er hier iemand gitaar?
Ben opzoek naar een gitaar of een ukulele, maar er is een punt waar ik rekening mee moet houden...
Ik heb enorm kleine handen en ik kan mijn hand niet om de hals van een normale gitaar krijgen.
Is een gitaar met een smallere hals duurder?
Dominique_96 schreef:Redox reacties maken is easy! Als je wil weten wat de oxidator is moet je bij binas tabel 48 (bij ons) van rechtsonder omhoog gaan met je vinger en dan zoeken naar een deeltje dat in de reactie zit (de eerste die je tegenkomt moet je dan pakken) en bij de reductors moet je van linksboven naar benden gaan en dan heb je je reductorik wil jullie anders wel helpen? Ik snap het ongeveer dus vraag maar als je iets niet snapt

stalxpaard schreef:@ anneschr Goedzo! Ik ken het gevoel ook hoorkom van vwo 5 af en daar heb ik 5 jaar op mijn tenen gelopen. bij mij is die druk er dus af. Maar plannen is de oplossing van alles. Ik heb een whiteboard en een mooie agenda haha. Dat werkt echt super fijn. Denk niet aan de dingen die je nog moet doen, denk aan de dingen die je al gedaan hebt! Hard werken word echt beloont! Je zult vanzelf merken dat de druk dan wat minder wordt. Als ik je ergens mee kan helpen mag je altijd pb'en!

ramboe schreef:Wat weinig uurtjes allemaal!
Ik moet er zes morgen. Had vandaag schoolfoto : altijd leuk.
Zijn hier in het topic spiegelreflex gebruikers?